Bloedverlies rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heelwelkom18, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heelwelkom18

19 feb 2018
    13
    0
    3
    Hallo allemaal,
    Ik vraag mij af of er iemand is die dit herkend..

Al een aantal maanden rond mijn eisprong verlies ik bloed, het meeste is donker maar soms ook helder rood. En niet zomaar af en toe een veeg, maar een inlegkruisje is niet genoeg.
    Daarnaast duurt het ook nog eens ruim 1.5 week. Als ik geluk heb ben ik er net een paar dagen vanaf voordat mijn menstruatie begint.

Zijn er meer die dit hebben, of zouden jullie toch een bezoekje aan de huisarts brengen?

2. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Hoi hoi,
    Het komt mij niet bekend voor, lijkt me ook niet heel goed! Zou even langs de dokter gaan als ik jou was. :)
    Ik zeg altijd: bij twijfel naar de dokter.

3. M_L_M

M_L_M Actief lid

6 mei 2017
    166
    84
    28
    Ja hier hetzelfde gehad, huisarts geweest, echo gehad maar niks gevonden. Kwam er wel achter door de echo dat ik dacht mn eisprong al gehad te hebben smv testjes maar dit was toen niet zo, ei stond toen op springen dus misschien had dat steeds invloed erop...

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.306
    17.359
    113
    Ben je misschien onlangs met anticonceptie gestopt?
    Ik heb ditzelfde gehad namelijk: kort na mijn bevalling weer met de pil begonnen en toen ik hier enkele maanden later weer mee stopte had ik ook erg vaak tussentijds bloedverlies. Gruwelijk irritant maar volgens m’n huisarts puur hormonaal. Was na een aantal maanden weer voorbij.

5. Heelwelkom18

19 feb 2018
    13
    0
    3
    Dat zou inderdaad goed kunnen, na de bevalling weer aan de pil gegaan en nu sinds een maand of 5 weer zonder pil

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.929
    9.441
    113
    Gelderland
    Ik heb ook altijd rond eisprong bruinverlies. Niet zoveel als jij aangeeft.
    Deze maand heb ik dat tot nu toe ook elke keer na het vrijen :rolleyes: Dat is me nog niet eerder opgevallen maar ga ik vanaf nu wel even bijhouden.
    Ik heb zelf 2 keer een ks gehad en vermoed dat dit hier mee te maken heeft?
    Jij toevallig ook een ks gehad?

7. Heelwelkom18

19 feb 2018
    13
    0
    3
    Inderdaad de eerste is ook met een ja geboren :rolleyes:

Deel Deze Pagina