Hallo, ik zou al 6 dagen geleden ongesteld moeten zijn, dus ben nu zo'n 5 dagen overtijd , zou ik zwanger kunnen zijn en welke symptonen zou ik nu moeten hebben? Ben altijd rond de 27ste ongesteld en mn cyclus is 30 dagen alleen nu ineens 35 dagen?
Ik zou een testje doen als ik jou was. Symptomen heeft niet lang niet iedereen direct en mijn nichtje heeft zelfs dr hele zwangerschap lang géén symptomen gehad (behalve dus het wegblijven van dr ongi), dus wie weet!
Als je al bijna een week overtijd bent, wordt het wel tijd voor een testje denk ik Succes, en laat je het hier weten?
Ik had ook totaal geen symptomen .. En toen ik en mn partner een gek voorgevoel hadden test gedaan en deze was positief! Succes en let us know!
thnx allemaal voor jullie reacties! Ik ga morgen middag een action test halen. Dus dan vertel ik meteen de uitslag van de test (als ik dan niet al ongesteld ben.. Want dan heeft t geen nut meer denk ik hihi)
Knap dat je het zo lang vol hebt gehouden met wachten. Ik zou het liefste nu al willen testen en ik heb nog maar net mijn ei gehad hahaha.
Hihi nee snap ik maar ik ben nogal voorzichtig wa betreft zwangerschapstestjes aangezien ik liever niet gekwetst wil worden , maar ik ga zo toch maar is een poging wagen Door er een te kopen hihi
Dat is een teleurstelling. Ik heb dit ook eerder gehad, toen we net besloten hadden voor een kindje te gaan. Blijkbaar vond mijn lichaam het nodig mij te testen? Geen idee maar werd ineens 7 dagen later dan normaal ongesteld.