Hoi Tessa, Heb niet alle reacties gelezen, maar wel een beetje. Ik heb in het begin ook een bloeding gehad, en kreeg toen van de vk wel een echo.. Na een week tijd, om te kijken of alles weg was. Daar waren we heel blij mee, want toen bleek dat er nog een vruchtje zat... Ik wil je geen vasle hoop geven, maar ik dnek dat een echo wel kan helpen om eea af te sluiten voor jezelf.. Sterkte en succes!
Hoi Tessa, Dat is al weer heel lang geleden. Ik las het en ik dacht echt: nee toch... Zo lang geduurd en er dan eindelijk. En dan meteen een grote tegenslag. Ik weet hoe je je voelt en wil jullie heel veel sterkte wensen. Afgelopen dinsdag heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik leef met je mee. Knuffel. Groetjes Lonneke
Hey Tessa, Hoe gaat ie nu met je? Heb je al een echo gehad om te kijken of alles leeg is? Ik vond het wel het fijnste idee. En moest het ook trouwens omdat ik me behoorlijk ziek voelde na een week. (Waarschijnlijk door de MK). Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Het is niet niks. Het belangrijkste is erover praten. Hielp bij mij echt super goed. Sterkte en ik denk aan je. xxx
@Lonneke, Heey meis! Dat is zeker heel erg lang geleden! Moest laatst nog aan je denken, was benieuwd hoe het met je was. Ja het doet ons ook ontzettend veel pijn, het was dan eindelijk raak... Wat ontzettend naar dat jij afgelopen dinsdag hetzelfde hebt meegemaakt Dit gun je niemand...! *knuff* @1ste wondertje, Ja we willen wel een echo hebben, maar helaas heb ik nog steeds niet de kans gehad om het ZH te pakken te krijgen. Van de gyn moest ik wachten, toen ze woensdag zei je mag bellen dat het een MK is geweest heb ik donderdag meteen gebeld en toen waren ze er niet. (de afdeling was gesloten) Vrijdag constant in gesprek en toen ik eindelijk weer belde waren ze alweer gesloten!!! Nou ik had er wel ff genoeg van :x Dus maandag gelijk maar weer bellen. Lijkt me wel fijner om er naar te laten kijken, dan ben je wat geruster denk ik dat alles schoon is. Maar het blijft erg moeilijk. Voel me zo verdrietig erover en onbegripvol. Maar we moeten straks weer verder...
Jeetje wat een stom ziekenhuis zeg. :x Ik had geluk dat mijn vk me doorstuurde, en kon dus een spoed echo laten maken. Het was wel raar hoor om daar te liggen. Je zou een volle baarmoeder willen zien, maar het blijkt een lege te zijn. Nou ja, bij mij zaten er nog stukjes in... Maar toch. Het is zo dubbel. Succes maandag. En ik hoop dat je snel terecht kan. xxx
Ow dat lijkt me echt heel pijnlijk Lijkt me heel dubbel inderdaad. Was het bij jou niet helemaal goed losgekomen? Maar het lijkt me wel verstandig om wel te gaan.. Ik hoop ook dat wij snel terecht kunnen. Maar ik wil het het liefst volgende week nog. niet later want dan zouden we DE echo al hebben dat kan ik niet aan denk ik. xxx
Het is zeker dubbel. Er was iets kleins blijven zitten. Maar het was zo klein dat ze het gewoon lieten zitten en het moest er met de volgende ongesteldheid vanzelf uitkomen. Dus we moesten een maand wachten voordat we weer verder konden. Maar na die maand was ik ook weer gelijk zwanger. Ik moest ook een echo net een week voordat deze gepland stond. Dat was heel moeilijk ja. Dus ik zou als ik jou was ook zo snel mogelijk gaan. Ik zie trouwens dat jullie weer begonnen zijn. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is, dan is (hoe gek het ook klinkt) de pijn / het gemis al weer iets minder. Echt weggaan doet het niet hoor. Je zult je er altijd aan blijven herinneren. xxx
Ik zie aan je banner dat het niet goed is afgelopen ik wil je heel erg veel sterkte toe wensen en hopelijk is het snel raak en gaat het deze x wel goed !!
Hoi Tessa, Nou hopelijk lukt het de komende maand wel voor jullie!! Hebben jullie vakantie? Misschien dat wat rust goed doet en wie weet beslist hij/zij dan te blijven deze keer. Ik hoop het echt voor jullie! Wij hebben allerlei onderzoeken gehad en er kwam helemaal niets uit, raar he? 9 keer mis gegaan en dan niks aan de hand? Medisch gezien dan. Onze duimen draaien voor iedereen hier in dezelfde situatie. Ps Heb ook heel lang niet op het forum gezeten omdat het te pijnlijk was. Ik moest er even niet zo mee bezig zijn. Nu lees ik af en toe wat mee.