goedemorgen dames... ik heb een vraagje, ik heb 8 junie een curretage gehad. nou ben ik mooi na 26 dagen ongie geworden. alleen kan ik het geen ongie noemen, 2 dagen wat bloed verlies echt alleen maar met afvegen na toilet bezoek, en dan ook barr weinig. ik heb al meer berichten gelezen over vrouwen die na de curretage ongie werden, en dan best wel goed ongie. moet ik me nou daar druk om gaan maken of kan dat ook gebeuren dat het niet veel is. ik wil de gyn wel bellen maar denk dan dat ze me te bezorgd vinden omdat dit de eerste ongie is na de curretage. maar je leest wel is wat op het net he, en dan kom je weer dingen tegen.... ja en dan spookt er weer van alles door je hoofd. wie o wie kan me helpen. liefs chev
mijn eerste ongi na mijn curretage stelde ook helemaal niks voor ..........ik bedacht memaar dat ze de boel van binnen heel goed schoon hebben gemaakt en dat dat daardoor kwam , de volgende ronde was weer een vrij normale ongi ...
oh....... kijk dat is fijn om te lezen. bedankt voor je reactie. ja ben misschien ook wel te bezorgd hoor maar kan er niks aan doen. maar ja als je dan leest dat de meeste vrouwen toch wel aardig ongie worden, dan schrik ik toch wel een beetje. maar ja dan blijven we toch positief. bedankt groetjes chev
ik had dat ook wel hoor , maar die maand daarna was het weer vrij normaal .....Nog leuker natuurlijk als ie volgende maand voor je wegblijft !!!
ja inderdaad dat zou geweldig wezen, maar daar gaan we niet van uit dan kan het alleen maar meevallen. ik moet 3 aug. op nacontrole dus misschien feliciteert ie ons dan wel weer de gyn. ben toch blij dat dit forum bestaat dat je altijd je vragen hier neer kan zetten. liefs chev
Mijn ongi was ook 3x niks na de curettage. Maar daarna is mijn ongi heel anders dan voor de MA. Echt heel gek, had ik eerst een dag of 4 bloedverlies, is het nu niet eens 1 dag goed. Maar gewoon een beetje dat je met een mini tampon af kan.
ik denk dat mijn ongi, gaat doorkomen,verlies iets bloed,heel weinig ,het is nu bijna 8weken na curretage.
ik heb geen idee vrouwen zijn rare wezens!! en elke vrouw is weer anders. Alleen vaak is de eerste keer ongesteldheid na een curretage geen ongesteldheid maar een ontrekkingsbloeding vaak heb je geen eisprong gehad. ik werd op dag 33 alweer ongesteld na een curretage maar zie dat het bij jou 8 weken is geleden dus het kan maar zo.
ik ben bij huisarts geweest en heeft bloedgetrokken ,woensdag weet ik meer.als het een zwangerschap is zal het hcg wel hoger zijn.ben benieuwd
heb vandaag de uitslag gehad en de waarde is 175,dus niet echt hoog,nu moet ik opnieuw bloed laten trekken vandaag ,en als het gestegen is is het goed nieuws,en als het gedaald is ,is het nog een restweefsel van de vorige keer.