Update jennie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jennie72, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    We moeten op 15 augustus naar het EMC terrug, voor uitslagen. Ik heb onderzoeken gehad, en een echo. Het onderzoek heet geloof ik
    het COLA onderzoek. Er word dan een extra buisje bloed geprikt voor een ander soort hormonen te meten. Want ze zeggen dat ik toch PCO heb aangezien bij de echo er 13 eiblaasjes te zien zijn maar je mag er maar 12 hebben zit dus op de ondergrens. Dus dan de 15 hoor ik of ik toch op hormonen gezet ga worden. En volgend jaar Januarie dan kunnen we IUI gaan krijgen das nu wel zeker. Dat was het even. Fijn het even kwijt te kunnen. :rolleyes: jennie
     
  2. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Heb hier geen ervaring meer maar wou je wel heel veel succes wensen voor volgende week met de uitslagen!
     
  3. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Bedankt Marisha. KOmt wel goed. Aleen balen dat ik toch PCO heb. Maar goed. Daar is wel iets voor. jennie
     
  4. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heel veel succes meid!
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heel veel succes !
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    He, eindelijk iets bekend.
    Waarom in januari voor IUI? Wachtlijsten?
    Succes in ieder geval!
    Elmo

    *tussentijds geen testjes meer slopen he ;)*
     
  7. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    HOI Elmo omdat we dan zo ongeveer 2 jaar bezig zijn vandaar. Dan willen ze ons pas verder helpen. :rolleyes: Al met al er gebeurd iets.
    Das het belangrijkste. jennie
     
  8. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi we zijn vandaag geweest naar het EMC, en er is inderdaad vastgesteld dat ik toch PCO heb, ze begreep ook niet waarom ons eigen ziekenhuis dit niet eerder heeft opgemerkt of er dieper onderzoek naar gedaan heeft. Daar ben ik best boos over want dat hadden we eerder op Clomid gezet worden. :evil: Dus wat meer kans gehad per maand. Dus dat ziekenhuis van ons is er erg laks mee omgegaan. Dus nu 50 Miligram, als het niet werkt dan 100. Ik heb al zo vaak aangegeven bij ons eigen ziekenhuis dat mijn cylcussen niet goed zijn maa rer werd niks mee gedaan dus ben zeer blij dat we toch naar het EMC zijn gegaan voor een second opinon. Maar dat maak tde frustratie er niet minder om. :(
    Bedankt jennie
     
  9. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Kijk maar naar mijn onderschrift. ...zit in hetzelfde schuitje als jij!
    Zit te wachten op mn ongi nu, dan eerste keer clomid, ben benieuwd of het aanslaat.
     
  10. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ja das ook niet fijn te noemen maar als ze je maanden laten door lopen terwijl ze het vermoeden hadden dat ik PCO heb en daar nooit verder onderzoek naar gedaan hebben dan ben ik daar boos over, want als ze dat wel gedaan hadden dan hadden ze me tot de zelfde conclusie gekomen en dan haden wij niet helemaal naar het EMC gehoeven.Ik heb het ook tig keer aangegeven, en niet luisteren he naar je voel me echt niet meer serieus genomen door ze. :evil: nou ja wat gedaan is is gedaan.
    Dit is ronde 17 nu en nu pas is de diagnose van PCO gesteld.
     
  11. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    raar hoor! bij mij viel het woord PCo al bij het eerste gesprek, gewoon aan de hand van mn verhaal...
    Toen inwendige echo, en daar waren heel veel blaasjes te zien, nog een teken dus!
    Na bloed uitslagen was het helemaal duidelijk, vandaar nu de Provera. Ben al 6 maanden niet ongi geweest nu, denk dat het morgen eindelijk doorzet dankzij de Provera.
    Kan ik gaan beginnen met de clomid en hopen dat dat goed aanslaat!

    Succes he!
     
  12. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    He, wat vervelend zeg...en nu?
     
  13. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi nou de volgende ronde met Clomid beginnen en dan op cyclus dag 21 bloed laten prikken op eisprong. Heb ik deze gehad dan verdere maanden slikken zoniet dan verder met 100 Miligram. En dan hoop ik toch dat die cyclussen wat beter gaan worden. Want dat was ik echt beetje beu. :rolleyes: Dus we wachten weer af he.
    jennie
     
  14. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    jennie72: Veel succes met de 50 mg hopelijk slaat het goed aan. Kan me goed voorstellen dat je het beu bent hoor!

    gr,
    vruchtje
     
  15. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi bedankt vruchtje, ik hoop het ook dat de Clomid zijn werk gaat doen.
    We gaan gewoon door waar we gebleven zijn. ;)
    jennie
     
  16. cira

    cira Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Jennie veel succes ,et de clomid! Krijg jij buiten dag 21 bloedprikken geen Fm's om te kijken of de clomid wat doet?
     
  17. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    HOi Cira nee want we komen uit Zeeland, en het ziekenhuis Waar we nu bij lopen is In Rotterdam. Dus ze laten bloed prikken in ons eigen ziekenhuis hier in Vlissingen. omdat we dan niet steeds heen en weer hoeven te rijden voor echo,s. :rolleyes: Ze heeft goeie moed dat de 50 miligram wel aanslaat, omdat ik toch soms wel een eisprong heb de ene maand wel en dan weer 2 maanden niet.
     
  18. Patries

    Patries Actief lid

    22 feb 2006
    127
    0
    0
    En hoe zit het nu met die antistoffen die jou lichaam zou aanmaken tegen het sperma van je man?

    hebben ze daar nog iets over gezegd?
     
  19. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ja volgens haar zou dat niet kloppen maar dat is volgens hun. :rolleyes:
    Hun zeggen dat dat dat wel heel vreemd zou zijn aan gezien een vrouwenlichaam er op gebouwd is om kinderen te krijgen en dan antistoffen aanmaken nee dat zou wel heel vreemd zijn. En nogmaals ik geef alleen aan wat hun mij verteld hebben. Of er andere ervaringen zijn weet ik niet. Maar dat ziekenhuis gelooft daar niet in. jennie
     
  20. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nou Jennie,

    Dat is dus echt onzin. In het Erasmus lopen er zoveel vrouwen die antistoffen maken tegen het zaad van hun partner. Ik heb zovaak met die vrouwen in de wachtruimte gezeten.

    Had het trouwens niet pas laatst over IVI of hoe je het dan ook mocht noemen? Ik raak af en toe een beetje de draad kwijt bij je verhalen.

    Succes weer.
     

Deel Deze Pagina