Morgen heb ik de 3de echo en dan moet uitsluitsel komen of onze 2 de ukkie het wel zal redden. Maa sinds woensdag al wat bloedverlies met name naar de wc gaan is het steeds wat bloed. Voornaamlijk met afvegen, en verder blijft alles op soms 1 à 2 druppels schoon. Maar word met bloedverlies de echo ook inwendige gemaakt? Ik ben zo zenuwachtig voor morgen, elke keer als ik naar de wc ga gaat steeds weer een beetje hoop weg. En kan je ook een miskraam krijgen met extreem weinig bloedverlies?
Geen idee. Ik wil je wel veel sterkte wensen en hoop voor je dat ukkie het goed doet. Mijn lichaam is zelf nu bezig met een miskraam en mijn vk zei dat ik hevig zou gaan bloeden en hevig pijn zou krijgen. De hevige pijn heb ik wel, maar dat ik nou extreem bloed wil ik ook weer niet zeggen. Ik bloed wel meer dan bij een normale menstruatie en het is veel weefsel. Ik hoop echt dat het goed zit bij jullie.
Dank je. Alleen is het bij ons ook niet goed. Vanmorgen de echo gehad en de 1ste vruchtzakje is bijna verdwenen en de 2de is aan het krimpen. Morgen naar de gynecoloog om te bespreken hoe verder. Ook jij veel sterke de komende periode
Ik las het net in het andere topic inderdaad.. Vind het zo ontzettend erg.. Heel veel sterkte!! En hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger zijn en dat het allemaal goed mag gaan.