Halloooo, ik loop nu op het eind... en ik vroeg me af of jullie zelf nog veel autorijden? Iedereen vind dat ik niet meer moet rijden! ivm aan het eind lopen... je zou minder oplettend zijn, minder concentratie enz... zelf vind ik dat het nog prima kan eigenlijk maar misschien denk ik er te makkelijk over?
Ik reed gewoon tot het einde en dat ga ik nu weer doen, zie niet in waarom niet. Dus lekker blijven rijden hoor.
nou bij onze dochter heb ik gewoon gereden toto ik niet meer kon en nu ga ik dat weer doen alleen is het voor mij dan wat eerder denk ik. ook rijd ik voor mijn werk in de bus dus dat blijf ik ook gewoon doen toto ik niet meer achter het stuur pas of niet meer mag hahah
Nog 2 dagen en dan ben ik 40 weken zwanger nou ik rijd nog elke dag in de auto ik moet er niet aan denken dan zit je hele dagen thuis Pfff
Wat ik alleen had was dat ik niet goed achterom kon kijken (dode hoek rechts, achteruitrijden) de draai was lastig, maar dat was rond de 40 weken. Dus toen even een paar weekjes niet meer gereden. maar als je daar geen last van hebt en je voelt je nog veilig genoeg, why not?
Ik reed bijna niet meer maar dat komt omdat ik het niet prettig vond met de buik in de weg en de baby ingedaald.nu zie ik het wel wanneer ik wel of niet ff ermee stop.
Ik rij ook nog auto vandaag ff naar utrecht gereden (30min rijden) en toen weer naar huis. Merk wel dat het allemaal niet zo heel simpel meer gaat maar vooruit thuis zitten gaat het ook niet worden.
zolang jij je er nog fijn bij voelt lekker blijven rijden. ik kon me toen ik 30 weken was ongeveer gewoon echt niet meer concentreren en ben toen dus ook gestopt met autorijden, was echt een gevaar op de weg aan het worden. Dus zolang jij nog denkt dat het kan, kan het nog.
Ik reed vanaf een week of 37 bijna niet meer. Dit omdat ik niet lekker rechtop zat en de kleine mega druk werd tijdens het autorijden en ik op de meest oncomfortabele plekken handen en voeten had waardoor ik soms scheef achter het stuur moest zitten. Maar had geen last van de concentratie en hoor! Zou lekker blijven rijden als jij je daar lekker bij voelt!
Ik rij ook geen auto meer omdat het zo ongemakkelijk is vooral bij lange ritten. Ik heb veel last van mijn rug dus autorijden was op een gegeven ogenblik niet lekker meer. Als je het nog wel kan gewoon doen
Ik ga donderdag naar mn s-zus (ruim uur rijden). Zou eerst alleen gaan maar nu gaat mn moeder mee. Ik heb dan iig een vangnet als t niet meer gaat en dat is dan enkel ivm mn buik.
T is dat m'n auto nu in de garage staat, maar ik rij verder nog gewoon. Maar goed ook. Lange einden lopen lukt niet goed meer, fitsen is ook niet heel comfortabel, dus met de auto kan ik tenminste nog wat (boodschappen e.d.) doen. Moet zeggen dat ik met een week of 15 tot 20 in de zwangerschap meer moeite had met autorijden, puur om dat ik constant doodmoe was. Ik ben nu wel wat voorzichtiger geworden.
Ik vind idd wel dat je concentratie en reactievermogen achteruit gaat tijdens je zwangerschap, dit compenseer ik door minder hard muziek te zetten (of uit) en niet te lange stukken te rijden. Ik vind het geen onzin er zijn alleen weinig vrouwen met echte zelfkennis en DENKEN dat ze nog even goed rijden, DAT vind ik gevaarlijker dan iemand die ervan bewust is, daarnaast met een grote buik kan je slechter / langzamer omdraaien e.d. Ik denk dat het geen kwaad kan om je ervan bewust te zijn en hier op in te spelen door er wat rekening mee te houden, dat betekend niet dat je geen auto meer mag rijden maar wat aangepaster.. en als je vind van jezelf dat je niet meer in staat bent dan stop je ermee...
Bedankt voor jullie reacties! Ik rij idd geen hele lange stukken meer! maar hier in de stad moet gewoon kunnen vind ik! ben nog geen gevaar op de weg En als ik ver weg ga en dr gaat iemand mee dan rijdt diegene gewoon! Ben blij dat ik niet de enige ben die dr zo over denkt