8 weken zwanger en 5 dagen bloedverlies met kramp

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tal80, 25 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tal80

Tal80 Nieuw lid

25 aug 2016
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben bang dat ik een 'klassiek' voorbeeld van een dreigende miskraam heb, maar heb stiekem nog een heel klein beetje hoop...

Ik ben nu ruim 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Wat zaterdagmorgen met lichtbruine afscheiding begon is inmiddels een lichte menstruatie. Af en toe zelfs aardige buikkramp, maar altijd bruin en helderrood bloedverlies met soms wat stolsels/weefsel.

Kan me niet voorstellen dat dit goed gaat, maar heb vanavond een echo. Zo spannend... Wat ik met name lastig vind is het lange wachten en de onzekerheid.

Iemand anders hier ook ervaring mee? Inmiddels zit ik 'gewoon' al dagen op werk, maar kan me niet goed concentreren.

2. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tot 12 weken echt dagelijks bruin bloed verloren, heel soms rood met stolsels. Volgens gyn was dit heel normaal en hebben heel veel vrouwen dit. Ik zou echt de echo vanavond afwachten, pas dan zal je zekerheid hebben. Ik hoop voor jou dat het net zoals van mij gunstig uitdraait!

3. Tal80

Tal80 Nieuw lid

25 aug 2016
    3
    0
    0
    Dankjewel! Fijn dat het bij jou goed gaat hoor, geniet ervan :)

4. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloedverlies kan inderdaad twee kanten op, het schijnt 50/50 te zijn. Ik heb zelf beide ervaringen; dat het heeft geleid tot een miskraam (5 wk) en missed abortion (10 wk) maar ook dat ik in mijn huidige zwangerschap regelmatig bloedverlies heb (vanaf het begin tot nu) en deze beeb zit er nog steeds :)
    Heel veel sterkte en succes vanavond, ik duim voor je!

5. Tal80

Tal80 Nieuw lid

25 aug 2016
    3
    0
    0
    Dankjewel, helaas bij mij geen goed nieuws. Vruchtje is al gestopt met groeien bij 6 weken. Nu dus mijn miskraam afwachten, volgens de echoscopiste is het al aan de gang. Wordt vandaag nog door de verloskundige gebeld, maar ik zal een nieuwe poging moeten wagen... :(

6. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig... Ik wens je heel veel sterkte!

7. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Heel veel sterkte meis ❤

8. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015