Miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door JoyJoy86, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hoi allemaal,

Gister het nieuws gekregen bij de vk dat mijn lichte bloedverlies toch een miskraam is geweest. Er was geen spoor meer te bekennen van hcg.. en dat al na 2 weken na de bloeding. Ik heb nu echter wel een vraag. Hoe weet ik of het vruchtje inderdaad is verdwenen en niet alsnog in mijn buik zit. Moet ik gewoon mijn volgende ongesteldheid afwachten?

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ten eerste heel vervelend dat je een miskraam hebt gehad.
    Heeft de vk dan geen echo gemaakt?? :(
    Of heb je anders niet binnenkort iets van een na-controle ofzo??

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat verdrietig meid!

Kan alleen maar dezelfde vraag stellen als Lappie doet. Hebben ze geen echo gemaakt?

4. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Dank je Mamsie en Lappie.

Nee, ze hebben me alleen de test laten zien met de negatieve uitslag. Ik heb wel a.s. vrijdag weer telefonisch contact omdat mijn man en ik beide iets genetisch in de familie hebben dat nagekeken zou moeten worden of we dragers zijn of niet. Dit laten we nu maar meteen doen. Scheelt de volgende keer.

Maar nee, geen echo..

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmm dan zou ik daar toch eens naar vragen.
    Het kan zijn dat alles al weg is maar het kan ook zijn dat er nog een deel achter is gebleven en dat je daar dus later nog problemen mee gaat krijgen.

Heb je krampen oid gehad? Hoef niet altijd bij een mk.

6. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ja, daarom vond ik het ook zo gek. Tijdens de bloeding wat krampen gehad maar niet zo erg als met een normale ongesteldheid. Ik ga et maar aangeven aanstaande vrijdag en horen wat ze zegt. Misschien moet ik gewoon mn eerste ongesteldheid weer afwachten. Als die gewoon normaal doorzet is dat niet een soort 'schoonmaak' dan?

Deel Deze Pagina