Bloedverlies stopt niet

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Appeltje85, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Inmiddels ben ik 2 maanden geleden bevallen en ik heb nog steeds bloedverlies. Het ergste bloedverlies was na 4 weken wel voorbij en sindsdien zijn het steeds kleine beetjes. Soms is er een dagje niks en dan begint het weer. Het is dusdanig weinig dat ik het kan opvangen met een inlegkruisje. Het is zeker niet veel dus, maar het is er wel. Het is overigens gewoon rood van kleur. Oh, en ik geef volledig borstvoeding nog.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou het kunnen zijn? Ik vraag me af of ik gewoon geduld moet hebben of dat er iets mis is. Ik heb me voorgenomen om in het nieuwe jaar maar eens actie te gaan ondernemen. Zou ik hiervoor bij de verloskundige of bij de huisarts moeten zijn?

2. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Heb je een nacontrole gehad? Misschien is er iets achtergebleven? Zou er zeker eens mee naar de huisarts gaan.

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Eigenlijk hoor je twee maanden na de bevalling niet meer te bloeden. Het kan zijn dat er sprake is van een placentarest. Ik zou even contact opnemen met je verloskundige of gynaecoloog. Dit moet eigenlijk even bekeken worden.

4. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Ik heb inderdaad geen nacontrole gehad. Althans niet inwendig.

Ik heb jullie advies opgevolgd en een afspraak gemaakt voor deze week bij de verloskundige. Alleen is het bloedverlies ineens opgehouden na mijn bericht hier. Hopelijk blijft het zo.

5. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Fijn dat het bloedverlies opgehouden is! Maar toch goed dat je het alsnog even laat checken.

Deel Deze Pagina