nou heb net de flater van de zwangerschap ook weer meegemaakt zeg. even op controle bij vlos, maak me geen zorgen, voel de kleine een paar keer per dag behoorlijk schoppen net boven mijn schaambeen. eerst de controles, bloeddruk een beetje laag. maken we ons nog geen zorgen om. even liggen, doptone erop. ik eigenwijsje tegen vlos zeggen, hier onder zit ie hoor. als je hem daar zet heb je beet. en ja hoor daar was gelijk het hartje te horen. nou even stand van bm voelen. nounounou, je zou zeggen dat ik nog niet eerder zwanger ben geweest. bm zit bijna ter hoogte van de navel dus heel mooi. hmm ik weet niet wat jij voelt maar die kleine zit nog daar beneden hoor. die is nog niet zo groot. die komt net voorbij mijn schaambeen. hahaha muts, de kleine zit omhoog tegenwoordig, dus dat ik daaronder trappelen voel betekend niet dat de kleine nog zo klein is. en ik was er zo stellig van overtuig dat de kleine ongeveer een cm of 5 zou zijn, blijkt ongeveer 18 cm te wezen. ja weet ik veel???? ja eingelijk wel maar ik vergeet nog wel eens dat ik zwanger ben dus dat die kleine alweer zo groot zou zijn had ik ook niet verwacht. Dom he....
Hihi valt wel mee toch? Kan me voorstellen dat je met twee bengels om je heen niet meer alles gaat lezen over de zwangerschap van week tot week!
hihi, gaat stiekem dan toch wel hard he! Ik stond er ook van te kijken dat m'n bm al richting m'n navel gaat met 15 weken. Nog even en we zitten alweer op de helft! Voel je je kindje al bewegen? En sinds wanneer ongeveer? Ik voel af en toe iets, maar dat is ook zo snel weer weg dat ik het nooit helemaal zeker weet. Geniet van je zwangerschap!
ja heel dom, zat echt nog steeds met een rijstekorrel grote in mijn hoofd. ja dan wordt je weer even flink terug gegooid in de werkelijkheid. voel vanaf 14 weken de blubjes, en vanaf 16 weken echt schoppen. het is idd bijna op de helft. met de andere 2 wist ik precies hoever ik was, op de dag precies. nu moet ik altijd even denken en vaak zit ik er dan ongeveer een week vanaf (te weinig dan) maar ja nu ik dit vandaag te horen kreeg gaat het me weer flink op de heupen zitten. moet nog maar even flink aan het klussen met de slaapkamer en moet dit nog en dat nog. dacht dat ik nog wel 9 maanden had.