Dag mommy's en mommy's 2b! Ik vraag me af hoe het bij jullie zat met jullie buikje... Was hij bescheiden ten opzichte van de rest? of had je echt een toeter? En, wat kwam daar dan uit? een jongetje of een meisje?! Ik laat me verrassen! kus Bjanc!
Een meisje Draag haar heel erg naar voren. Ze zit echt helemaal in m'n buikwand. Als ik m'n buikspieren aanspan (bijv. met overeind komen na gelegen te hebben, is het echt een punt) Heb 'toeterbuik, is een meisje aangevinkt' (was hier 37w3d) xxx
Na 35 weken kreeg ik een gigantische toeter van een buik, hij stond echt recht naar voren en een beetje puntig. We hebben een meid gekregen. Iedere vreemde die ik tegenkwam vond het trouwens een echte jongens buik, geen idee waarom! Nu begin ik een beetje een buikje te krijgen en hij is heel anders van vorm al dan bij mijn dochter rond 11 weken. Heel rond echt een bolletje ipv puntig, ik ben dan dus ook benieuwd of het een ander geslacht word deze keer.
haha als je naar de poll resultaten kijkt, komt er uit dat de meesten een toeterbuik hadden/hebben, en dat daar jongens en meisjes in zaten/zitten... Wordt je niet veel wijzer van he?
Ik ook, hahaha. Jij gaat wachten tot de bevalling, echt knap hoor. Ik ben zo ongeduldig wat dat betreft....
Ik had drie keer een flinke toeter, alle 3 alleen aangekomen op mijn buik niet om mijn middel. Alle 3 hadden ze een andere vorm en er zijn maar echt twee verschillende geslachten uitgekomen. Ik denk dat het echt een fabeltje is.
heb geen idee of het een fabeltje is... haha.. vandaar de vraag ook.. dacht adh v een poll wel een inschatting te kunnen maken.. Nouw.. wat wachten betreft.. ik ben superrr benieuwd.. heb ook ander topic geopend met foto's vanaf de dvd genomen.. haha.. ben beniewud naar jullie mening
de buik zegt echt niks!! bij mn eerste een bescheiden buik, maar wel dikkere kont en bovenbenen. 20 kg aangekomen. bij mn 2e een grote ronde toeter en verder slank gebleven. 14 kilo aangekomen. het waren beide meisjes!
bij mijn eerste + 25 kilo grote buik in de breedte = meisje nu figuur gehouden mooie ronde naar voren wijzende buik tot nu toe +10 kilo = jongen)
hier was ik 36+4 echt een toeter ( vind ikzelf) en het is een jongetje geworden hoop niet dat mijn buik deze keer NOG groter word
Mijn buik is nu het zelfde als vorige keer echt een soort bal, daarbij heb en had ik dikkere bovenbenen en heupen dan normaal. Nu is hij alleen wat groter maar ik neem aan dat dat met de tweede zwangerschap te maken heeft en niet met het feit dat het deze keer een jongen is en vorige keer een meisje was.
Ik kan hier niet stemmen. Had beide keren exact dezelfde vorm en omvang buik (enorme toeter op het laatst, maar vanaf achteren nauwelijks zichtbaar). Eerste keer kwam er een jongen uit, tweede keer een meisje.