Afgelopen maand dacht ik dat ik weleens zwanger kon zijn (2 maanden met de pil bezig, gestopt door alle bijwerkingen en daarna rare menstruatie en klachten) testen gedaan en deze waren negatief, erg teleurgesteld natuurlijk. Ik wil graag een 2e wondertje maar het zou nog wel erg vroeg zijn, we gaan pas over een paar weken samen wonen. We willen allebei graag een kindje dus veel over gehad, omdat ik toch niet zwanger was heb ik gerpobeerd dit idee los te laten en dan proberen we het over een tijdje. Maar gisteravond scheurde het condoom in CD 13! Precies mijn vruchtbare periode! Nou kan ik het zeker niet loslaten en toch maar stiekem hopen dat het wel raak is! Spannend!
He meid wat een verhaal hoop het dan ook stiekem voor jullie Wel sterkte met wachten..hoop dat de weken ff voorbij vliegen voor je! Ik zou zeggen: Keep us posted!!
oh wat spannend!! maar als je het zo graag wil zou je het daar dan niet met je vriend over moeten gaan hebben? stel dat het niet raak is dan kunnen jullie daarna wel gewoon verder gaan met klussen.
Hey, bedankt voor jullie reacties! Het is zeker spannend en ik zal jullie zeker op de hoogte houden. @Tines, we hebben het er al vaak over gehad, beiden hebben een kinderwens maar we zijn nog maar kort bij elkaar en gaan over een paar weken samenwonen. Maar we weten gewoon dat het goed zit tussen ons. En we hebben het al vaak besproken, mocht het nu niet raak zijn dan gaan we over een half jaartje ofzo voor het 'echie' proberen. maar het is nu wel heel vroeg maar toch hoop ik het natuurlijk wel! @Kimmuh voor jou is het ook spanned, nog maar 13 dagen tot due date (of eerder natuurlijk) @Mamaheleen, jullie zijn al een tijdje bezig zie ik, hoop voor jou ook dat je snel een positest in handen hebt en dat het allemaal goed gaat!