Bloedverlies tijdens eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maranka, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik zit nu in de 4e ronde en had denk ik gisteren mijn eisprong. Ik temp en heb nu al 3x mijn eisprong op dag 14 gehad. Ik had gisteren overdag wat last van spotting. Wat ik wel vaker heb rond mij ei. Maar gisteravond na het klussen had ik een behoorlijke bloeding waar ik best wel van schrok. Mag je zoveel bloeden na het klussen tijdens je eisprong? Leek alsof ik ongi was. Ook vanmorgen nog veel bloed als een ongi bloeding. Kan het echt geen spotting meer noemen.
    Kan het kwaad?Kunnen de zwemmers hun weg zo nog wel vinden? Nogal wat vragen waar ik me nu erg om druk maak. Ik hoop dat iemand me een beetje gerust kan stellen.

    groetjes Maranka
     
  2. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien een vaatje geraakt door het klussen? Of is het ook daar te veel voor?

    Heb nooit spotting gehad tijdens eisprong, dus meer weet ik er ook niet van.
     
  3. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zou kunnen maar vond het daar ook haast teveel voor. Ik heb wel eens gehoor dat je baarmoederwand tijdens je eisprong beter doorbloed is en daardoor ook gevoeliger voor het knappen van vaatjes. Hoop dat dat het is geweest.

    De bloeding is nu wel weer over gelukkig.
     

Deel Deze Pagina