Bloedverlies tijdens en na vrijen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Caithlyn, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlyn

Caithlyn Lid

2 mei 2010
    50
    0
    0
    Verpeegkundige, Planner, Medewerker Bloedafname
    Hoi,

Ik ben op 26 nov '12 gecureteerd na een miskraam. Nou had ik tijdens deze zwangerschap steeds bloedverlies tijdens het vrijen. Echter kwam dat bloedverlies niet door de miskraam.
    Nu ben ik sinds die periode niet meer ongesteld geworden maar heb ik sinds ongeveer 1 week weer bloedverlies tijdens het vrijen maar geen pijn.
    Ook heb ik nu sinds een paar dagen last van mijn tepels en borsten.
    Zou ik zwanger kunnen zijn zo kort na de miskraam?
    En waar zou dat bloedverlies door kunnen komen?

Liefs

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het zou kunnen dat je zwanger bent. Een beetje bloed na het vrijen is inderdaad niet kwalijk. Het komt vaak door het springen van kleine haarvaatjes. In de zwangerschap springen deze sneller dan normaal. ALs je denkt dat je zwanger bent, moet je het even testen.

Groeten Evelien

3. Caithlyn

Caithlyn Lid

2 mei 2010
    50
    0
    0
    Verpeegkundige, Planner, Medewerker Bloedafname
    Bedankt voor je reactie!
    Op het moment wil ik nog even wachten met testen, eigenlijk meer omdat ik bang ben voor een negatief resultaat.
    Hoelang kan het duren voordat je ongesteld word na curretage? Zit er een maximun aan en dat ik dan contact op kan nemen met de huisarts als ik niet ongesteld word en ook niet zwanger ben? Ik zit nu namelijk op 6 en een halve week.

Deel Deze Pagina