Bloedverlies tijdens plassen. Kramp. Positieve test

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sofiea, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofiea

Sofiea Lid

14 jun 2014
    31
    0
    0
    Enschede
    Hoi!

Kent iemand dit.. Ik heb gister positief getest. En sinds vandaag stroperig bloedverlies bij het toilet bezoek. Beetje zeurend stekerig onderbuik gevoel wat ik normaal ook wel heb tijdens de menstruatie. Ik wordt hier super onzeker van. Ik ben bang dat het uiteindelijk dus toch niet doorzet. Ik weet zeker dat mijn ovulatie geweest is heb positieve ovulatietesten gehad en veel pijn die dag rechts gevoeld. Dit is mijn 4e ronde. Bah ik ben zo bang nu. Gekke is ik heb het alleen bij het plassen/toiletbezoek.

Hopelijk herkent iemand dit.

Liefs een onzekere!

2. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Oh wat een spanning meid...Heb je getest voor je NOD?

3. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Je al eens laten testen op blaasontsteking?

4. Sofiea

Sofiea Lid

14 jun 2014
    31
    0
    0
    Enschede
    Nee 2 dagen na mijn nod!! Die was afgelopen woensdag. En ovulatie precies 2 weken daarvoor. getest en pijn gehad die hele dag rechts.
    Heb een verleden met linker eierstok toestanden. En laatste x in januari ook geopereerd aan de blaas omdat er heel iets endometriose op zat. Daarom vond ik dit ook gek maar dit is geen blaasontsteking. Het bloed wat stroperig is komt echt wel uit het andere gedeelte hihi.

Weet van mijn moeder dat ze ook erge bloeding heeft gehad en toch zwanger was maar ja met mijn al gekke buik verleden krijg ik toch de zenuwen..

Ga denk ik maar dit weekend afwachten en maandag mijn gyn contacten.. Lief dat jullie reageren!!

5. Sofiea

Sofiea Lid

14 jun 2014
    31
    0
    0
    Enschede
    blaasonsteking opgezocht... wel herkenbare tekenen maar heb geen pijn bij het plassen. Toch raar van de bloedingen dan

6. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi. Ik had dit helaas ook vlak voor mijn miskraam. Beetje menstruatieachtig en wat bloed. Dit heeft 2 dagen geduurd tot de boel los barstte. Maar ik weet wel dat mijn arts en gyne steeds hebben gezegd dat bloedingen heus wel kunnen tijdens de zwangerschap maar er mogen geen stolsels bij zitten en bovendien moet het niet erger worden. Bij mij werd het wel steeds erger en was het ook meteen duidelijk dat het klaar en over was. Kan je niet om een echo ter geruststelling vragen?
    Ik weet dat ik zelf vanaf de eerstvolgende zwangerschap al meteen bij 5-6 weken op controle ga. Sterkte in ieder geval.

Deel Deze Pagina