Meisjes: Amira Dounia Dina Soraya Yasmeen Yasmina Sarah Nisrine Mina Nadira Jennah Meysa Romaissa Jongens: Ilyas Adam Younes Anouar/ Anwar Marouan Rayyan Hoop dat je hier wat aan hebt. Heb je zelf al een favorieten lijstje?
Meisjes: Nivien Nisrien Khaula Selwa Nabilah Nadirah Fatmeh Mirvat Rasha Rawan Myrna Amal/Amel Noura Nourya Jongens: Rafat Salim Raed Issa/Isa Luay
bedankt allemaal!! ik vind yasmina mooi naam voor een meisje maar jongen ben ik nog aan twijfelen...ik weet nog niet wat het wordt..
Ik lees ook effe mee ben zwanger van de 2e dus ben ook weer opzoek naar een mooie naam, vind de meisjes namen nog steeds lastig te verzinnen. Khalid is een mooie voor een jongen
Meisje: Yasmine Ghislaine Dina Amber Rihanna Jongen: Sami Ismael Noah Adam Dean Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Onze dochter noemt Najoua. Zelf gaan we ons kindje noemen als het een meisje is Maysa en een jongen Salah Ad-din. Originele namen meisje: Youssra, Souhaila, Khamissa, Bouchra, Fanida, Tahira, Nayla, Noura, Moenia Originele namen jongen: Mohcine, Zouhair, Isam, mohammed-Said Hopelijk vind je wat nieuwe inspiratie
Mooie meiden namen: Mayra Esra Irem Isa Azra Yasmina Yasmine Yassemin (weet niet hoe je het schrijft, zo heet mijn buurmeisje) Mooie jongens namen Emre Mert Erdal Serdar