Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb ongeveer een minuut lang kramp gehad (als flinke menstruatie) en zag daarna met mezelf wassen van onder dat ik wat bloed verloren was. Dit was niet schokkend veel, zelfde kleur als menstruatie. Gaat het met combinatie kramp en bloed altijd mis? Of heeft iemand peptalk? Woensdag eind vd middag pas eerste echo..
Persoonlijk geen ervaring mee, maar bloed en kramp hoeft zeker niet altijd te betekenen dat het misgaat. Vooral de korte kramp en geen grote hoeveelheid bloed zou ik zeker nog hoop houden!
Heb ik ook gehad rond de 8 weken. Best wel wat bloed in m'n onderbroek, maar geen kramp. Sta nu op punt van bevallen. Gewoon even in de gaten houden. Mijn vk zei dat je het moest zien als een bloedneus, maar dan daar onderaan, omdat alles veel beter doorbloed wordt.
Ik heb rond de 8 weken 3 keer een flinke bloeding gehad met kramp.... dat ventje is alweer bijna 1! Het hoeft dus niet fout te gaan maat bij bloedverlies heb je 50/50 kans. Kan je contact opnemen met je vk? Misschien kan je een echo krijgen, zit je niet in onzekerheid....
Hier 2 kanten mee gemaakt dus inderdaad 50/50 1 zwangerschap kramp en bloed en werd een mk En 1 ook kramp en bloed en ging goed. Nu bijna 35 weken
Vanmorgen een goede echo gehad bij een andere praktijk! Kramp is nog/weer licht aanwezig, en mini beetje roze bij afvegen. De vk vond geen enkele reden tot zorgen, hartje klopt mooi, geen aanleiding tot bloed in de baarmoeder. Het bloeden komt van de bmm denkt ze. Blijft een beetje spannend maar ben wel al meer gerustgesteld.