Hallo, Vandaag precies 8 weken geleden ben ik bevallen van een kerngezonde maar kleine zoon. Hij was 41 weken, was 46 cm lang en woon 2760 gram. Maakt allemaal niet uit, want hij groeit als kool. Nu heb ik alleen een vraag. Ik ben inmiddels weer wat aan het vloeien gegaan. Het is oud bloed en ik kan het met een inlegkruisje af. Ik was inmiddels al ruim 2 weken gestopt met vloeien. Het zet niet door. Is dit nu ongesteld of is dit iets anders en moet ik me zorgen maken? Ik geef borstvoeding en dacht dat je dan juist langer niet ongesteld zou worden. Ook heb ik nog een vraag over de eindcontrole bij de VK. Wat wordt er dan precies gedaan. Krijg je dan ook weer een inwendig onderzoek? Ik had namelijk hechtingen. Groetjes Lised
Hoi lIsed, Het bloedverlies kan inderdaad weer een begin van een menstruatie zijn. Dit kan geen kwaad,soms is de hormonale cycles sterker dan de borstvoeding en breekt de menses door. Op de nacontrole bij de verloskundige word vaak de bevalling nog eens door gesproken, kunnen er vragen beantworod worden kan je bloeddruk en je ijzergehalte gecontroleerd worden en kan er nog even naar de hechtingen gekeken worden er word geen inwendig onderzoek gedaan. Imke