Hi Anja, Wat een goed nieuws, zeg! Gefeliciteeeeeerd. Geniet maar lekker van je zwangerschap. Liefs, Marla
Vanavond heb ik weer een lichte bloeding gehad. De huisartsenpost gebeld, maar daar word je dus ook niet wijzer van. Zij doen gewoon niets voor je, je moet alles maar afwachten en morgen de eigen huisarts maar bellen. Dat ga ik dan ook doen en hoop dat ik zsm voor een echo mag. Ik heb wel een afspraak staan voor volgende week donderdag bij de gyn., maar wil dat dus echt niet afwachten. Weer spannend dus en de zenuwen zijn weer flink op de loop met me. groeten, Anja
Lieve Anja, dit hoeft niks te betekenen hoor want ik had precies het zelfde als jou en duurde tot 6 maanden. Heb een flinke grote meid op de wereld gezet die nu 6,5 jaar is. Succes en wens je sterkte. Liefs Lover
Hoi Anja Heb net je verhaal gelezen, lijkt erg op het mijne! Als je mijn verhaal wilt lezen het staat onder: miskraam of toch niet? Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen, ik weet precies hoe je je voelt Vooral die onzekerheid, het verdriet enz Ik hoop voor jou dat het positief is meid! [-o< en dat je snel wat weet. Nogmaals veel sterkte jessica
Hallo, Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik kon vanmorgen om 10 over half 10 bij de huisarts terecht en die voelde mijn zorgen perfect aan. Ze heeft direct het ziekenhuis gebeld en daar kon ik om 11 uur terecht voor een echo. Eerst de kinderen naar mijn schoonmoeder gebracht en dan kom je natuurlijk in de file omdat er een ongeluk was gebeurd. Ik kwam om 11.20 uur in het ziekenhuis en kon om 12.35 voor een echo naar binnen. Gelukkig was alles goed, het hartje voor het eerst zien kloppen. Ik bleek zelfs drie dagen verder te zijn dan ik dacht. Ik was zo opgelucht! Ik kon die dokter wel zoenen (toch maar niet gedaan) Ze heeft ook gezegd dat dit nog wel vaker kan gebeuren, maar dat ik me geen zorgen moet maken zolang ik geen krampen heb en het bloedverlies vanzelf stopt. Volgende week donderdag naar de gyn. en krijg daar weer een echo. groeten, Anja
Hoi Jessica, Ik ben nu 7 weken en 6 dagen. Ik dacht zelf 7 weken en 3 dagen. Nu maakt dat op de langere termijn niet zo heel erg veel uit, maar nu dus wel. Ik wist al heel snel dat ik zwanger was, ik voelde het gewoon. Rond 26 september was ik ongi, op 23 oktober testte ik al positief. Ik heb trouwens jouw verhaal gelezen. Hoe is het nu met je? groeten, Anja
Hoi Jessica, Ik ben nu 7 weken en 6 dagen. Ik dacht zelf 7 weken en 3 dagen. Nu maakt dat op de langere termijn niet zo heel erg veel uit, maar nu dus wel. Ik wist al heel snel dat ik zwanger was, ik voelde het gewoon. Rond 26 september was ik ongi, op 23 oktober testte ik al positief. Ik heb trouwens jouw verhaal gelezen. Hoe is het nu met je? groeten, Anja
anja, ben blij voor je dat het toch nog goed afgelopen is! en probeer nu maar terug te genieten! groetjes flyke
Hoi Anja, Wat zul jij in spanning hebben gezeten! Maar gelukkig is het resultaat goed, en dat ik het belangrijkste! Fijn dat je zo snel terecht kon. Liefs, Marla
Hoi Anja Ben echt blij voor je! Het gaat nu ieds beter met me, denk er af en toe aan maar wordt al wat minder. Ik merkte ook al snel dat ik zwanger was, mijn borsten waren pijnlijk mijn buik was dikker geworden vond vlees en vis erg stinken. Bij mijn dochter dacht de vk dat ik een groot kindje zou krijgen 7 a 8 pond, maar ze was juist heel klein 2740 gr (5 en 1/2 pond) maar ik had ontzettend veel vruchtwater.Dus de vk denkt dat het nu misschien ook het geval was dat ik gewoon veel vruchtwater aanmaak. Want ik was maar 5 wk en 6 dagen! maar om te zien leek ik wel 3 mnd! Maar ben nu weer ongi geworden en proberen het weer. groetjes jessica
Hoi Jessica, Ik ben blij om te horen dat het wat beter met je gaat. In 2001 heb ik een missed abortion gehad en weet goed wat een miskraam met je gevoel doet. Bij de echo met 13 weken kwamen we er achter dat het kindje met 8 weken was gestopt met groeien. Wat er dan door je heen gaat, als je denkt een leuke echo te gaan zien.... Daardoor raakte ik gisteren een beetje in paniek. Zat het echt wel goed daarbinnen, of was het weer fout en kon het niet afgestoten worden door mijn lichaam? Eigenlijk was ik vanmiddag wel een beetje verwonderd toen alles goed bleek te zijn. Ik hoop in ieder geval dat ook jij weer snel zwanger bent. groeten, Anja