Bloedverlies, toch zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yaraah, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hoi meiden,

zijn er nog meiden die rond hun NOD bloed verloren, maar helemaal niet zo zwaar als normale ongi en zonder je ook maar ongi te voelen?

Mijn NOD deze ronde was 10 oktober, ik had vrijdagavond beetje bloedverlies dus heb maar meteen een maandverbandje ingedaan, die was praktisch niet rood tegen zaterdagochtend, maar omdat wij op weekend vertrokken heb ik toch maar een tampon ingedaan. Normaal moet ik dan na maximum 2uur al vervangen, maar nu heb ik dat pas na meer dan 4u kunnen doen en die tampon was nog niet eens helemaal vol. Nu was tegen zondagavond dat bloedverlies al weer bijna helemaal over dus heb gisterochtend nog een test gedaan en ziehier het resultaat:

Bekijk bijlage 100438

dit is niet uitgevoerd met ochtendurine, maar met een restje urine dat ik er echt moest uitpersen

2. Adore

Adore Niet meer actief

Ik heb ook wel eens zo'n licht streepje op de kruidvat 2v5 gehad en was niet zwanger ;)
    (binnen de tijd was dit)

3. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar!!!!
    Ik had ook 10-10 mijn NOD, abslouut geen tekens van ongi (maar ook niet van zwangerschap), getest en dat was negatief. Gisteren ongesteld geworden, maar is nu alweer over en stelde bijna niets voor!! Wacht het nu nog maar even rustig af, misschien breekt ongi nog door!
    (overigens bij mijn 1e dacht ik ook ongesteld geworden te zijn, had weer gewoon alcohol gedronken en was ook na dag weer over en paar dagen later positieve test, dus krijg wel een beetje de kriebels nu).

Bij jou al iets veranderd?

4. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    hoi hoi... ik was vorige cyclus 7 dagen overtijd en had net als jij (ik zie ook een licht streepje) een hele lichte pos test...
    Helaas kwamen de duivels een dag later... bij mij was het met 2v5 kv test, echt vals-positief..
    Maar ik hoop dat jij morgen met ochtend urine een mooie test krijgt met 2 strepen!!

5. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    Als je 7 dagen overtijd bent en licht positief test, en vervolgens de volgende dag ongi wordt.... Sorry maar dat klinkt niet als een valse pos test, maar als een VMK.

@ Yaraah: idd gewoon morgen ochtend met ochtendurine testen, duim voor je meid!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Helaas meis maar ik zie geen 2e streep dus deze is echt niet positief :(

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo dames, hier nog zon gevalletje. 7 okt was mijn nod, op die dag smorgens meteen donker rood slijm (sorry...) verlies. De rest van de dag bijna niets. Volgende ochtend hetzelfde verhaal en de rest van de dag een beetje bloed verlies. Vanaf de dag daarna dus helemaal niks meer! Ook geen buik of rugpijn wat ik normaal wel altijd heb, alleen wat hoofdpijn... Is dit nou een ongi geweest of niet? Vind het maar vreemd. Verder sinds vandaag weer rugpijn, beetje misselijk heel af en toe en borrelende darmen. Weet nu dus niet of ik wel of niet een test zal doen. Dit is pas mijn 2e ronde dus zou dit ook ontpillen kunnen zijn????

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hoi meiden, bij mij was het idd niks, deze ochtend met ochtendurine getest en helemaal niks meer dus... op naar de volgende ronde

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    yaraah meid spotte je hier even..balen zeg..

10. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij inmiddels nog steeds dezelfde situatie.
    Vorige week zondag negatieve test, vorige week maandagmiddag ongi (minimaal bloedverlies) en 's avonds al weer over. Daarna helemaal niets meer. Geen ongiklachten gehad alleen heeeeeeeel moe geweest (gaat nu alweer iets beter). Vrijdag weer getest, negatief! Zaterdag noig maals met een kruidvat test en daar een heel vaag plusje. Daarna niet meer getest. Weet ok niet zo goed waar ik goed aan doe. Nogmaals testen of die bloeding toch als mijn menstruatie beschouwen, wat betekent dat ik met mijn korte cyclus alweer vlak voor mij ei zou zitten. Wat denken jullie????

11. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update: nu weer wat bloedverlies dus ik hoop maar dat dat doorzet en echt mijn ongi is, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En scheelt me in elk geval weer testen (al doe ik dat natuurlijk graag als het zin heeft). Alleen geen flauw idee wat ik nu voor cyclus aan moet houden, dus laat een banner maar achterwege.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @yaraah
    Als ik goed kijk zie ik wel een heeel licht streepje. Weet je het zeker dat het niet raak is deze keer? heb je geen last van symptomen?

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Amikaatje
    Heel veel succes! :)

14. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je wel!

15. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    Hey

Bij mij eigenlijk ook zo een raar verhaal sorry alvast van te voren. Op dinsdag 18 oktober stond ik op en toen ik op de wc zat had ik helder rood blood, naja dacht ik jammer weer ongesteld, dus maar een tampon in gedaan, Smiddags verschoond zat er alleen nog maar donkerbruin bloed in.. sávonds helemaal niks meer en toen ik de volgende dag op stond ook geen bloed meer.. nu gisteren weer beetje bruin bloed verloren en smiddags ook weer een beetje sávonds weer alles weg, vanmorgen stond ik op en had ik weer wat bruine afscheiding en een klein beetje helder bloedd maar ook niet veel.. Normaal word ik gewoon echt goed ongesteld en duurd dit 2 dagen lang met helder bloed en daarna bruin bloed..

moet ik dit nu als nog als een gewone ongie aanzien?
    ben nu 8 maanden van de pil af..

16. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee Mup. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Weet je wanneer je ei is geweest? Anders zou het misschien een innestelingsbleoding kunnen zijn????

17. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    hey

Amikaatje, Ik heb nog een onregelmatige cyclus: 38,40,42,36,39,35, en dinsdag zat ik op 37. Maar nu op ht moment gaat ik dus echt door de grond heen van de pijn en heb dus net ook toen ik ging plassen (sorry) helder bloed verloren... echt allemaal heeeeel raar... na mijn mening zou het dus nu ook deze week ongesteld moeten worden
    Ik weet niet wanneer me ei is geweest omdat ik nog niks met testen heb gedaan...

Maarja denk dat het nu wel doorgezet heeft maar normaal heb ik niet zoveel pijn. geen idee wat dit nu weer is

Maar moet ik deze ongie nu op vandaag zien of als vanaf dinsdag ivm met de lengte van me cyclus...

:S:(

18. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hier ook iemand die lichte streepjes heeft op de KV test. Helaas nog steeds niet zwanger..

Chennie vindt dit leuk.
  19. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij moet je de eerste dag met helder rood bloed aanhouden als 1e cyclusdag.
    Hopelijk heb je niet veel pijn.
    Firefly, had je de vorige rondes lichte streepjes???

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Is die test uit elkaar gehaald of hoort die zo? Uitelkaar gehaalde testen zijn namelijk ongeldig. Ik zie als ik heuuuuuul goed kijk een heuuul vaag streepje ma volgens mij is het streepje niet paars/roze of komt dat door de foto?
    Wel balen zeg dat je ongi dor gebroken is!
    Liefss Adorable

Deel Deze Pagina