Hallo Meiden! Ik ben alweer een tijdje niet geweest maar ben weer van de partij! Ik zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden (obv 26 dagen cyclus) en ben inmiddels nog steeds niet ongesteld.... Heb afgelopen zondag een test gedaan, negatief...! Maar hoor van mensen uit mijn omgeving dat er heel veel zijn die eerst negatief testen en dan na 1 of twee weken positief. Qua klachten heb ik "zware" borsten, ik heb bijna behoefte om ze vast te houden als ik mijn BH uit doe En ik voel mijn onderbuik wel, soms steekjes, soms een ander gevoel (niet echt goed te omschrijven) Normaal heb ik altijd bijna een week voor ongi steekjes (best veel op een dag) en dat heb ik nu niet of heel af en toe....ik vind het echt zooooo spannend. Ben heel benieuwd of er nog meer meiden over tijd zijn, nog niet positief hebben getest en of er meiden zijn die ervaring hebben met eerst negatief en dan positief testen? (en na hoeveel dagen dan?) Hoop dat jullie met mij mee willen kletsen! Liefs!
ja hier in hetzelfde schuitje, vandaag 4 dagen over tijd en ook 2 x negatieve test maandag en vandaag ik ben erg ongeduldig. Ik heb last van krampen en steken onder in de buik en borsten zijn gevoeliger en soms misselijk. ik ga nu wachten tot zondag ochtend met testen. en jij?
Hoi M4rj0l3intj3! Spannend! Ik heb zondag getest en ga morgen weer testen. Vond ik wel symbolisch aangezien 14 sept de eerste dag van mijn laatste menstruatie is . Maar wat een geluk dat dit jouw tweede ronde als je banner goed staat? Misselijk ben ik nog niet, soms een beetje flauwig maar dat is vaak maar eventjes. Verder wel zware borsten. Krampen heb ik niet echt, wel heel af en toe steekjes maar minder dan ik normaal voor mijn menstruatie heb..... Pfff, wachten duurt lang maar goed, die ene nacht kan er nog wel bij. Ik wil perse 's ochtends testen omdat dat je urine het meest geconcentreerd is met het hormoon. En jij? Liefs
Meiden, Ik heb echt precies hetzelfde als jullie! Had zaterdag ongi moeten worden en het is nu al woensdag. Voel niet echt dat er nog een ongi aankomt. Normaal voel ik dit ook goed vantevoren. Mijn borsten zijn flink groot en gespannen, gevoelig en heb hetzelfde als ik mijn bh uitdoe dat ik ze wil vasthouden. Ik ga vrijdag een testje doen! Ben echt zo benieuwd! Heb wel een btje een onregelmatige cyclus...ene x de 6e een paar maanden en dan weer op de 8e en daarna 2 maanden achter elkaar op de 9e. Dit is de eerste keer dat het dus over de 10e is en dat ik me niet ongi voel. Ook heb ik geen eitje gevoeld deze maand. Heb gehoord dat je wel iedere maand een eitje krijgt. Misschien dat het direct is bevrucht toen het losliet? Pff nog 2 dagen!!!!!! Hoe zit het met jullie? Zal ik jullie als `vrienden ` aanvinken? Kunnen we elkaar op de hoogte houden
Hoi Iris, Spannend zeg! Ik hoop voor je dat het niet je onregelmatige cyclus is!! Wachten is geloof ik het sleutel woord...pfff en das moeilijk hoor! En ja, die eisprong, je hoeft hem natuurlijk niet altijd te voelen. Er zijn ook meiden die hem nooit voelen. Liefs!
Morgen ben ik 4 weken over tijd. Geen positieve test, geen ongi.... weinig klachten.... wel veel moe, en steken in mijn lies... maar dat was het zo ook wel... pffffff laat de positieve test maar komen.. of ongi... maar dit is waardeloos. Heb een onregelmatige cyclus, maar dit gaat nergens meer over.... meestal wel tussen de 30-37 dagen ongi. Voel mijn eisprong altijd wel heel duidelijk dusss.........
Pffff, net getest en hij was negatief....... Ben nu (met 26 dagen cyclus) 5 dagen over tijd. Ik voel me nog steeds hetzelfde....heeft iemand ervaring met later dan 5 dagen over tijd ervaring met positief testen. Ik test met Clear blue! Ik hoop op jullie reactie want baal flink.... Thanks!
Houd er rekening mee dat - na het stoppen met de pil - je cyclus nog wel een beetje kan schommelen hè? Dus misschien denk je nu dat je over tijd bent maar is het nog niet zo. Hopelijk hebben jullie binnenkort een mooie positieve test! Ukke, dat is wel erg lang! Weet je zeker dat je je ovulatie hebt gehad? (of houd je dat niet bij).
Hè wat balen zeg, zo lang over tijd en dan nóg een negatieve test, maar ook nog geen ongi... Ik heb gisteren getest met clearblue ook (op het doosje staat dat je al kan testen 4 dagen voor NOD). Maar negatief... Vervelend die onzekerheid!!
Hey dames, Ik ben inmiddels 3 weken overtijd en nog geen positieve test gehad tot nu toe...in totaal zo'n 4 x getest! Morgen afspraak bij de dokter om te zien waar het aan ligt! Lees veel ervaringen van meiden die ook pas heel laat positief testten ivm laag hcg. Onzekerheid is heel vervelend! Hoop het beste voor iedereen hier
Hier nog 1 die 4 dagen overtijd is maar nog steeds negatief test! Zonet een prop slijm verloren en nu steeds krampjes. Echt raar!! Net zoals je slijmprop verliezen en daarna weeen krijgen. Zo voelt het nu ook. Pff ik wou weleens weten waar ik aan toe ben! Normaal ga ik nooit overtijd en proppen slijm verlies ik ook normaal nooit.
Ik ben 2 dagen overtijd en ook 2 negatieve testen verder. Wat een onzekerheid, 2 dagen lijkt niet veel maar voor mijn gevoel duurt het een eeuwigheid pfff!!!!
nou ik kan jullie ook een hand geven. als ik een cyclus van 30 reken wat ik de afgelopen 2x heb gehad dan ben ik nu bijna 2 weken overtijd.... negatieve test
nou ik mag op naar ronde 3. ik ben gisteren avond ongi geworden. de rest nog veel succes en hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid.
&*#&^&#(%*# zooi.....gisterenavond ongi geworden!!! Ik heb alleen zo'n sterk gevoel dat er wel iets heeft gezeten. Mijn cyclus was altijd op tijd, ook voor de pil. En na 10 jr pil had ik direct een cyclus van 29 dagen. Na mijn NOD dag had ik hele zware borsten, veel plassen, ander gevoel ik mijn buik. En eergisteren avond was het gevoel in mijn borsten minder heftig. En gisterenavond, ja hoor! Plotseling bloed, met wat stolsels en bruin bloed (sorry voor de vieze omschrijving). Dus heb gewoon sterk het gevoel dat ik "iets" ben verloren. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Hoop het!! Groetjes!
Sorry dames, maar ik ben ZWANGER!!!! Heb gister een testje gedaan van etos met 2 dikke donkerblauwe strepen en vanochtend een dikke kruis van clearblue...Het proces gaat beginnen!!! Ieeh vindt het allemaal reuze spannend. Heel veel succes jullie en ik hoop echt dat het snel goed nieuws zal zijn! Liefs iris
WOW!!! Iris wat super voor je!!!!!! Gefeliciteerd meid. Ennuh, daar hoef je toch geen sorry voor de zeggen. Geniet er van!