Wat voor soort broek/legging dragen jullie tijdens het fitnessen? Ik vind aansluitende kleding het lekkerste zitten, loop er alleen tegen aan dat veel doorschijnend zijn of geen fijn materiaal. Wie heeft de tip?
Ik squat altijd in het pashokje bij de spiegel , wat mij betreft zit Reebok het fijnst en mooist maar dit is wel écht heel persoonlijk. Ik draag óf een lange legging(yoga/bodybalance en tijdens het fitnessen in deze maanden) of een erg korte broek (tijdens cardio intensieve lessen zoals bodyattack of wanneer ik ga bodypumpen)
Ik heb een strakke aansluitende van Adidas. Prima broek. Persoonlijk vind ik hem wel prijzig, dus heb er maar 1 ook.
Conquer en Adidas! En dan de duurdere Adidas. Echt heel veel broeken schijnen door, druk je nagels er maar eens goed in. En ik draag elke dag sportbroeken ivm werk, en kan niet met een doorzichtige broek voor de groep staan
Gisteren bij de Decathlon nog even wat broeken gepast. Maar ik snap wat je bedoelt met doorschijnen. Ja.. die schijnen door.
Ik zweer echt bij de broeken van aim'n. Zijn super leuk, zitten heerlijk en schijnen absoluut niet door.