Overtijd en negatieve testen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje10, 22 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje10

Bloempje10 Actief lid

26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
    Dag Meiden

Ik heb cyclussen tussen de 27-33 dagen. De laatste 2 maanden waren het cyclussen van 29 dagen. Nu zit ik vandaag op dag 37 en ben ik nog steeds niet ongesteld.. en blijven alle testen negatief!

Ik had enkele dagen geleden opgezwollen borsten & rode schaamlippen snachts wakker worden van honger en misselijkheid. Onderrugpijn met vlagen. En gisteren moest ik heel vaak plassen. Vandaag is dat wat minder..... pffff

Weet echt niet wat ik moet denken!

Had ook iemand anders dit?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je kwaaltjes komen niet van een zwangerschap helaas. Als dit wel zo was geweest, dan had je test positief moeten zijn.
    Wellicht is/was je eisprong later (en dus nog niet overtijd) of sla je een cyclus over.
    Dit kan altijd voorkomen, hoe regelmatig iemand ook is :)

3. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Inderdaad, waarschijnlijk je eisprong later, hier ging ik uit van 36 dagen, maar vandaag alweer op dag 52 en nog niks.
    Je lichaam kan rare dingen doen, hoe frustrerend het ook is.
    Ik dacht ook laat ik deze ronde is geen ovulatietesten doen, niet te veel er mee bezig zijn en voila weer een lange cyclus. Dit had ik ook bij de andere ronde waar het 54 dagen duurde ook geen ovulatietesten gebruikt. Dus hier toch maar weer de ovulatietesten erbij.

Deel Deze Pagina