Mijn bloedverlies van mijn hematoom isal een week weg. Er zit nog een korst op mijn baarmoederwand maar er eis geen los liggende rommel te zien. Dus positief. MaAAR de vk zei dat ik een iets vergrote kans heb op een vroeggeboorte doordat de vliezen geirriteerd kunnen raken door bloedverlies. Nu dat ik niet meer bloed is dan die kans ook minder geworden. Veder zei ze dat ik moest letten op verlies van vrucht water. Ik heb wel last van heel dunne afscheiding. Af entoe wat druppels. Zouden dat ook druppels vrucht water kunnen zijn?? Of scheuren je vliezen dan in een keer helemaal open? En bginnen de weeen dan ook snel?
Mijn vraag is eigenlijk; wordt de kans op een vroeg geboorte kleiner als het bloedverlies weg is? Of blijft die kans groter dat omdat je bloedverlies hebt gehad? Ze heeft me best wel laten schrikken met deze opmerking.
hoi tijdens het bloedverlies heb je een iets vergrote kans op vroeggeboorte omdat de vliezen inderdaad geprikkeld kunnen raken. Als je twijfelt over gebroken vliezen moet je bellen met je verloskundige. Als je vliezen gebroken zijn blijf je continue druppeltjes vocht verliezen. Mirjam
Ik verlies niet continu vocht en het is ook weer wat dikker geworden. Ik gebruik wel inleg kruisjes.Ik ga van het goeie uit. Kunnen ze trouwens op een echo zien of je vliezen gebroken zijn??