Hoi Jullie zullen wel denken ALWEER zo'n topic maar ja idd nog zo'n topic Ik zit met een grote twijfel en onwetendheid op het moment Ik heb sinds het opstaan de hele tijd lichte krampjes links onder in me buik (heb dit nog nooit gehad) alsof ik ongesteld moet worden maar dat word ik nog lang niet want op zijn vroegst uitgaand van een cyclus van 28 dagen moet ik pas de 16de ongesteld worden Nu is mijn vraag zou dit een teken van innesteling kunnen zijn? En me vraag is ook wanneer zou ik kunnen testen? (op zijn vroegst is mijn NOS pas de 16de van januari) Ik heb de kruidvat 2voor 5 euro testen
Heb je ovulatie testen gebruikt om te kijken of je een eisprong heb gehad? Ik heb zulke krampjes namelijk altijd als ik mijn eisprong heb.
Het zou kunnen, maar dat weet je helaas pas bij een positieve test. Vaak weet je pas achteraf als je terug rekent dat het je innesteling moet zijn geweest. Testen kun je helaas pas rond je Nod. Er wordt zelfs aangeraden dit een dag na je Nod te toen. Dat wordt dus afwachten en duimen draaien! Succes!
wanneer moet je ongi worden ? buikpijn kan van alles zijn ,elke maand kan je lichaam je voor de gek houden geloof mijn ik zit al in ronde 10 elke maand is je lichaam ook anders
Uitgaand van een cyclus van 28 dagen dan zou ik de 15de ongi moeten worden, maar zie mijn onderschrift en dan weet je waarom ik dus zeg op zijn vroegst kan ik de 16de pas testen want ik weet niet hoelang me cyclus deze keer zal duren