Hallo, zoals de titel het al zegt had ik gisteren in de voormiddag een positieve ovutest (cb digital dus duidelijker kan niet). Mijn ventje had echter geen zin om te klussen gisteren (weeral niet, dat lapt hij nu al elke ronde, terwijl hij niks weet van de ovutesten ed.). We hebben wel van maandag op dinsdag nacht nog geklust. Zou dit voldoende zijn? Heeft deze avond klussen nog zin? Ik werd afgelopen nacht wakker van wat krampjes dus ik heb een vermoeden dat mijn eisprong vanacht geweest is. Nog meiden hier die dit voor hebben met manlief? Ik weet dat als ik het hem zeg van de ovutesten hij heel zeker niet wil. Hij wil alles puur natuur en heeft van in het begin gezegd dat hij niet 'gemaakt' wil klussen. Daarmee dat ik het hem ook niet vertel. Maar toch heeft hij elke keer als het zover is net dan 'geen zin'. Pfff ik heb de hele nacht niet geslapen omdat ik gewoon zo kwaad op hem was.
Van ovutestjes ken ik zelf niet veel, dus daar kan ik je niet mee helpen... Ik zou denken dat je nog een kans maakt met het klussen van maandag op dinsdag... Maar ik weet heel goed hoe je je moet voelen, ik en men man klussen alleen in het weekend, mede door ons werk (we zien elkaar in de week niet zo veel), toen we er weer voor gingen sinds oktober zij ik tegen hem gaan we dan ook eens klussen in de week om onze kans te verhogen, hij verklaarde me gewoon zot... Dus ja heb ook al veel geprobeerd om hem in de week te verleiden maar het pakt gewoon niet, en men eisprong is bijna altijd in de week gevallen tot nu toe... Echt een rot gevoel.... Heb me er ook serieus kwaad om gemaakt, maar dat loste niets op Dus ik wens je heel veel sterkte, en probeer misschien er met hem eens over te praten, vertel hem misschien heel eerlijk hoe het zit, misschien laat hij zich dan gemakkelijker verleiden de volgende keer? Ik heb dit met men man ook gedaan en begrijp nu hoe hij zich voelt, en ik weet dat ik gewoon wat meer geduld met hem moet hebben...
Tjonge dat lijkt mij erg frustrerend dat wanneer je weet dat jij je eisprong hebt en je probeerd te man te verleiden tot sex dat hij de boot afhoud. Hoop dat je voldoende hebt gehad aan de sex van maandag op dinsdag.
Het is inderdaad heel frustrerend. Zou deze avond klussen nu nog zin hebben? Ik weet natuurlijk niet zeker dat mijn eisprong afgelopen nacht was. Ik heb nog altijd krampjes, maar mijn darmen zijn ook wat geirriteerd dusja het kan dat ook zijn natuurlijk. Pfff in maart zijn we al een jaar bezig en nog steeds niks behalve die mk in oktober. Ik ben er misschien ook gewoon teveel mee bezig.
Ik heb geen idee ofdat vanavond klussen nog zin heeft, wie niet waagt wie niet wint! Maar er zoveel mee bezig zijn is niet gek hoor, je wilt iets heel erg graag en tja dan is je hoofd er constant mee bezig...is niks aan te doen. Ik weet ook hoe het voelt om al zo lang bezig te zijn. Toen wij voor ons eerste kindje aan de klus gingen duurde het 2 jaa eerdat we zwanger waren. Ik heb een onregelmatige cyclus en wist nooit niet wanneer mijn eisprong was. Suc6 en veel plezier met klussenvanavond!
Ik weet niet of het nog zin heeft. Maar misschien moet je hem eens helemaal uitleggen hoe het werkt met een cyclus. Wij zitten er helemaal in verdiept. Mijn man begreep het eerst ook niet helemaal. Maar nu hij weet dat binnen 24 uur een eicel moet bevruchten en het sperma ook wel even onderweg is...vraagt hij vaak zelf wanneer mijn vruchtbare periode is. En ja als hij puur natuur wil doen, lijkt mij dat wel hele kleine kansen zijn per maand. Wij doen het wel gericht en nu zijn "de kansen het rootst" en dan duurt het wachten lang en die spanning tot NOD. Wanneer wij op de gok zouden doen en de kans minder groot is zou ik helemaal gek worden van het wachten. Succes je zit iig in een lastige situatie!
Mensen hebben het duizenden jaren zonder ovu-testen gedaan en we zijn nog steeds niet uitgestorven, dus ik denk dat het ook zonder ovu-test wel goed moet komen
Dat is zeker frustrerend noukytje.. Maar je kansen zijn nog niet verkeken! Heb je een positieve ovutest, dan springt je ei binnen 24-48 uur daarna. Dus vanavond heeft zeker nog zin!
Een positieve ov test wil alleen maar zeggen dat je de LH piek bereikt heb... DAARNA springt je ei in principe en dat duurt tussen de 12 en 36 uur. En dan leeft het eitje nog een aantal uren.. vandaag klussen heeft dus zeker zin!
Hoi noukytje, Heel herkenbaar en vreselijk frustrerend is dat! Ik ben altijd een beetje jaloers als ik hoor van kerels die altijd zin hebben. Ik moet soms behoorlijk wat moeite doen en letterlijk al mijn charmes in de strijd gooien.. Terwijl ik rond m'n eisprong altijd vreselijk veel zin heb! Misschien nog een argument om te gebruiken: dat de natuur jou vreselijk opgewonden laat zijn en als hij het helemaal natuurlijk wil doen, moet hij daar wel gehoor aan geven Ik zou vanavond nog een poging doen. Je kansen zijn niet verkeken zoals iemand al schreef. En anders is er misschien nog een spermacel aanwezig van die nacht. Ze kunnen wel 72 uur blijven leven. Succes met het verleiden vanavond!!!
Jeetje wat vervelend zeg. En om eerlijk te zijn vind ik het ook heel flauw van jouw vriend. Als je een kindje wil dan ben je toch ook bereidt om hier wat extra's voor te doen??????????!!!??? Kijk, op een gegeven moment gaat de charme er inderdaad wel van af. In ons geval, wij hadden geen idee wanneer mijn eisprong was dus wij hebben een maandag lang om de 2/3 dagen geklust. Toen waren we er allebei ook echt wel klaar mee!!! Maar toen ik eenmaal een positieve ovutest in handen had gingen wij er wel allebei helemaal voor. Het enige wat mijn man nog vervelend vond eraan (en ook wel een afknapper) was dat ik daarna met m'n heupen omhoog ging liggen enzo. Maar uiteindelijk zag hij ook wel dat het voor een goed doel was. Nou, heel veel sterkte ermee. En inderdaad, ik zou het ook gewoon aankaarten. Het is toch zonde om een ronde te missen omdat hij "geen zin" heeft. Hij wil er zo te horen dan ook niet zijn best voor doen. En dat het 1x voor komt, oke. Maar elke keer? Wie weet kunnen jullie het ook omdraaien in iets spannends! Hoe spannend is het om te klussen terwijl je een eisprong hebt!?? Liefs, Lies
Mja manlief heeft altijd zin, behalve in mijn vruchtbare periode. Dan is hij ofwel moe, ziek, gewoon geen zin,... Pfff af en toe denk ik dat hij het opzettelijk doet, maar dan denk ik weer van nee kan niet want hij weet niet wanneer ik ovuleer. Ik ga in elk geval mij charmes straks nog eens boven halen en hopen, hopen dat het mag lukken.
dat hele ovuleren wilde mijn man ook niet snappen.. zucht... Uiteindelijk legt de gyn het uit.. exact zoals ik en dan gelooft hij het wel.. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Mannen 't is dat we ze er echt bij nodig hebben...
mannen voelen gemakkelijk aan wanneer er ' druk' achter zit die van mij kon toen ook niet presteren hier hebben we de maandag geklust, de dinsdag en woensdag positieve ovutest. Maar mijn man moest binnen in ziekenhuis voor levertesten ( ziekte) en konden dus niet meer klussen. dacht ook een verloren ronde te zijn ..en toch : zie banner veel succes
Mijn man had het ook in de gaten dat het in de vruchtbare periode ook voor het maken van de baby was.. af en toe wilde hij niet/ had geen zin .. dat vond ik ook erg frustrerend... ook gehuild in bed en dan wordt het er niet leuker op.. Tis uiteindelijk goed gekomen, we zijn ouders van een prachtige zoon! Soms denk ik er wel eens aan terug hoe we het allemaal hebben gedaan en dan vind ik dat stukje wel jammer... Maar goed, ik weet nog hoe ik mij voelde, je doet er gewoon alles voor om zwanger te raken!
Toen wij nog niet zwanger probeerden te worden hadden wij een geweldig seksleven totdat we ervoor gingen.. 1 x per week als ik geluk had haha.. En kon verleiden wat ik wil, niks hielp.. Meneer had gewoon geen zin! Wij hebben toen donderdag voor het laatst geklust! Zaterdags had ik mijn ei en zie banner
Ik heb er net toch nog een ovutestje tegenaan gegooit en ik kreeg nog altijd een leuke Straks hopelijk dus toch aan de klus!
Als je vandaag weer een smiley had dan is je eisprong waarschijnlijk nog niet geweest (ik denk vanavond?) dus ik hoop dat ie vanavond wel zin heeft
Heel herkenbaar. Ook ik had gister een positieve (de streep was donkerder dan de controle streep) ovu test. Gelukkig manlief wel zover gekregen (ondanks zijn wisselende diensten). Ook hadden we oudjaarsdag ons best gedaan. En nu maar afwachten... Nog steeds krampjes in mijn buik, maar gezien zijn diensten kan ik niet meer van hem verlangen Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil, dit is de eerste maand dat ik een ovu test gebruik. Ik ben benieuwd Jij ook succes!