Geen idee of ik hier mijn vraag goed zet, maar heb geen idee waar ik hem wel moet stellen Dus stel hem gewoon en merk dan vanzelf als dit verplaatst wordt Mijn vraag is dus aan vrouwen die al eerder mama waren want die hebben het al eens mee gemaakt. Je kan op internet de wereld aan lijsten vinden wat je allemaal in huis moet halen voor je kindje. Maar wat moet je nog meer allemaal regelen voordat je kindje er is en er net na? Zijn daar ook sites over te vinden? Ben nog niet zwanger (6 november NOD ), maar ben gewoon erg nieuwsgierig..... Hoop dat er iemand is die mij kan helpen... Alvast bedankt
Ik weet niet of er lijsten van zijn, maar even kort: Voor bevalling: - kdv, gelijk regelen. Geen 12 weken afwachten - kraamzorg, voor 12 weken - geboortekaartjes maken/schrijven Na bevalling: - zorgverzekeraar bellen - aanmelden bij uitvaart/wa enz - ehm.. Geen idee eigenlijk, het valt best mee en je rolt er vanzelf wel in
Marieke, dankjewel. Ik ben nog al een controle freakje en wil het liefst alles weten hoe t gaat van te voren. Maar dankje
Deze moet denk ik verplaatst naar zwangerschap ipv zwanger worden Voor bevalling (indien ongehuwd) erkennen ongeboren vrucht. Na bevalling (indien ongehuwd) ouderlijk gezag/macht vader aanvragen