Dag 44?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meis28, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik zit nu op dag 44 van mn cyclus en nog niets.. Geen ongesteldheid en t lijkt er ook niet op dat t gaat komen. Heb eergisteren voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief. Heb al wel twee weken lang wat steekjes of kleine krampjes in mn baarmoeder en soms denk ik: Zou ik nu dan ongesteld worden? Nee dus. Mn langste cyclus was ook een keer 45 dagen dus t zou best kunnen dat ik nu weer een lange cyclus heb. Had alleen echt gehoopt en gedacht dat ie niet meer zo lang zou zijn :( (zie onderschrift). Wat denken jullie, gewoon nog maar weer wat langer afwachten?

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    p.s. is het een slecht teken dat ik zon onregelmatige/langere cyclus heb? Of hoeft dit geen kwaad te kunnen

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk dat je cyclus overhoop ligt. Het kan wel een halfjaar duren voordat je cyclus een beetje op orde is na het stoppen met anticonceptie. Er zit dus niks anders op dan afwachten. Succes!

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    het zijn wisselende cyclussen bij je, maar ik denk niet dat dit veel kwaad kan omdat ze ook niet hele grote uitschieters hebben. het is alleen onhandiger dat je niet precies kan zeggen wanneer je het meest vruchtbaarst bent :)

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok.. soms maak ik me wel eens druk omdat ik niet weet of het slecht is of normaal zeg maar! Maar ik ben nu sinds april van de pil af dus moet het waarschijnlijk nog ff wat tijd geven dan. Heb 10 jaar de pil geslikt en kan me ook niet echt meer herinneren of ik daarvoor regelmatig was.. Nu hopen dat de cyclussen wat korter en regelmatiger worden.. En Hopelijk komt deze menstruatie gauw!

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Als jonge vrouw (van mijn 15e tot 26e) had ik ook een zeer onregelmatige cyclus. Mijn cyclus duurde altijd 6 tot 9 weken!!!! Ik ben er toen nooit mee naar de huisarts gestapt. Dat bleek ook niet nodig, want ik was ook in ronde 2 zwanger op mijn 26e, dus ondanks de lange onregelmatige cyclus ontzettend vruchtbaar.

Nu ben ik inmiddels 33. En warempel.... ik ben gestopt met mijn pil en ik heb een vrij regelmatige cyclus van een normale lengte. Ik had gehoopt nu ook snel zwanger te zijn. Maar dat is helaas niet zo!
    Het voordeel is alleen dat je weet wanneer je ei ongeveer komt, en wanneer je NOD is zodat je vroeg kunt testen.

.... naar mijn ervaring wil een onregelmatige cyclus niets zeggen.

Succes!

Deel Deze Pagina