Wie heeft er ook bloedverlies/roze slijm bij eisprong? Ik had vorige maand (1e keer na bevalling, opgewekt met pil) ineens roze slijm en 13 dagen later ongesteld. Eisprong was het denk ik, MAAR ik word ALTIJD 14 dagen na eisprong ongesteld...denk niet dat mijn lutheale fase (schrijf het verkeerd geloof ik, maar de dagen NA je eisprong bedoel ik tot aan je menstruatie) ineens een dag korter is, wat al jaren en jaren stipt is. Dus zou ik 1 dag voor bloedverlies mijn eisprong hebben gehad, dus heb ik NA mijn eisprong bloedverlies. Wie heeft dit ook? En is het bij jou zo gebleven? Want ik heb deze maand op dag 11 wederom roze slijm gehad en ik zit nu op dag 15 erna!!! Dus knijp hem een beetje...ben dus niet bezig met zwanger worden, ben midden februari bevallen, daarna voor 1 cyclus aan de pil geweest om op te wekken (moest van GYN) en daarna meteen mee gestopt dus omdat ik niet tegen de pil kan (hormonen). Temp was vanmorgen 36,9. Bij mij is 37,0 en hoger zwangerschapstemp en op dag dat ik ongesteld word, daalt mijn temp ineens naar 36,5 meestal.
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Ik zit zelf namelijk met de zelfde vraag maar dan net even anders. Volgens mijn normale cyclus heb ik dinsdag mijn eisprong. Nu heb ik gisteren een sliertje bloed verloren. Zou mij ei dan al eerder zijn? (ga ik zelf niet van uit) Of kan je ook iets voor je eisprong al een beetje bloed verliezen? Kan natuurlijk ook helemaal een andere reden hebben maar ik vroeg het me gewoon af.