Hoi meiden, ik heb een klein raadsel hier... Normaal gesproken is mn ovulatietest rond dag 18 (vandaag) positief. Normaal is mn temp ook hoger dan deze cyclus. Nu slik ik deze keer voor het eerst de etos zwanger worden pillen en ik heb nog steeds geen enkel teken dat er een eitje aan komt... Hebben meer meiden dit gehad? Mijn tempkaartje: 25bdcb Ovulation Charts Ik snap er niks meer van... Zijn er meer meiden die dit hebben gehad en uiteindelijk zwanger bleken te zijn met een soortgelijk kaartje?
Sorry geen idee, maar als je cyclus ietsjes langer is, kan je eitje ook over een dag of 2 zijn. De tempstijging is er pas na, maar begrijp ik goed dat je ook ovutesten doet nu? Zo niet, dan kan het dat je je ei wel hebt gehad, maar dat de stijging nog moet inzetten. Ik heb trouwens ook Etos Zwanger Worden gebruikt en ben inmiddels over op Zijn, maar ik weet niet of ze daar nou echt enorme invloed op hebben gehad he! Had wel cyclussen van rond de 30 dagen, maar dat had ik altijd.
Ikzelf heb vaker gehoord dat etos zwanger pillen je cylcus door de war schoppen. Meerdere dames op het forum hebben hetzelfde gehad.
Ik heb geen ervaring met ovulatietesten en tempkaartjes, maar ik heb wel Etos Zwanger worden geslikt nadat ik gestopt was met de pil. Mijn cyclus was toen zelfs eens 38 dagen, best lang dus. Ik ben vrij snel zwanger geraakt (door die pillen..?? ) en na mijn zwangerschap niet direct weer aan de pil gegaan. Mijn cyclus was toen aanmerkelijk korter, keurig 28/29 dagen. Mij lijkt het dus inderdaad dat de Etos Zwanger worden-pillen je cyclus verlengen. Hopelijk werken ze wel en ben je snel zwanger!
Hmmm, ik had vorig jaar een paar maanden Etos Zwanger Worden geslikt, maar ben daar gauw mee gestopt. Mijn cyclussen werden er namelijk ook iets langer van (34 dagen). Mijn advies is: als je van jezelf al een regelmatige cyclus hebt, zou ik niet zo gauw Etos Zwanger Worden gebruiken. In Etos Zwanger Worden zit namelijk een of ander kruid wat je cyclus helpt te reguleren. Maar als er niks te reguleren valt, zou ik er niet aan beginnen! Grote kans dus dat je eitje nog wel komt en dat je cyclus gewoon langer is.
Hoi meiden, Bedankt voor de reacties! Evenstar, ik gebruik inderdaad ook ovutestjes. Tot nu toe met weinig resultaat helaas... Ik denk dat er niks anders op zit als deze pillen op zijn er mee te stoppen... Het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als ik er deze maand zwanger van was...
Kan komen door die Etos Zwanger Worden-pillen. Ik hoor het van veel mensen en ook ik kreeg er een onregelmatige ongi van. Ben toen overgestapt op Materna van Centrum en toen ging het weer als vanouds regelmatig!