Donderdag 11-12 hadden we onze eerste echo en zou ik 7w2d zijn. 2 en 3 november had ik positieve ovulatietesten dus vermoedelijk 4 november mijn eisprong gehad en vrijdag 14 november een eerste lichte test. Sommige mensen zullen het stom vinden maar ik was lichtelijk verslaafd aan de cb testen. Hierbij heb ik eerst twee weken 1-2 getest (dus bij 4 en 5 weken) bij 6 weken had ik 2 weken en bij 7 3+. Dus dat liep eigenlijk een week achter. bij de echo zag de verloskundige een beeld wat paste bij 6 weken en nog geen hartje. Ze zei dat wat ze zag heel normaal was voor 6 weken dus dat ik mogelijk een week korter zwanger was maar voor mijn gevoel kan dit niet gezien mijn ovulatie testen en eerste positieve zwangerschapstest. Wel zou het beeld kloppen als ik naar de cb testen kijk. Ik heb nu een gezond heerlijk mannetje rondlopen maar mijn eerste zwangerschap is ook mis gegaan. toen bijna 5 weken in onzekerheid gezeten ook daar gaf de echo nooit het beeld wat het hoorde te zijn. ook nooit een hartje gezien maar wel een groeiend vruchtje dus heel apart. De verloskundige zei hou hoop. Maar ik kan het gewoon niet. ik ben al in mijn hoofd aan het plannen hoe wat waar en wanneer ik een curretage zou kunnen laten doen. Het lucht nu al weer een beetje op dat ik het heb opgeschreven hier maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die soort gelijke ervaring hebben en naar hun afloop.
Wat naar, ik had gisteren ook een echo, en ik dacht 6,6 weken te zijn. Maar zelf dacht de gynaecoloog aan 5,5weken er was een vruchtzakje te zien met wat kleins erin en een hartje wat al rustig klopte. Wat appart, dat er bij jou dan nog geen hartje te zien was. Ik weet niet beter dan dat het zichtbaar is van 7weken zwangerschap het hartje op de echo. Hoop op goed bericht voor jou, en dat alles goed mag gaan.