Gefeliciteerd! Hier koorts 38.3, maar is het van de miskraam of omdat ik 2 dochters ziek thuis heb pfff
Even een update, gister naar de gyn geweest om te kijken of ik schoon was, maar dat was ik dus niet. En een krachtig hartje vulde de kamer , wij maar ook de gyn stond er versteld van. Er zit er nog 1 Was dus zwanger van een 2 ling en die zaterdag heb ik er 1 verloren, de ander is veilig blijven plakken. 2 holtes gezien waarvan 1 leeg. Dus na het verdriet en de afsluiting nu weer opnieuw gaan wennen dat er toch nog wat groeit
Wat fijn dat er toch nog een beebje is blijven plakken! Gefeliciteerd Erg verdrietig om t feit dat jullie 1 van de tweeling verloren zijn? Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel aanvoelt
Whaaaa!! Hoe gaaf is dat!?!? Ik had daar nog aan zitten denken maar ik dacht 'dat bestaat niet' haha. Maar mooi wel dus! Gefeliciteerd met dit superwonder en geniet er maar lekker van!
Gefeliciteerd, zal vast een dubbel gevoel zijn, maar gelukkig is er 1tje blijven plakken. Geniet er van, fijne zwangerschap.
Bedankt! Nou het is vooral een omschakeling dat ik toch nog zwanger ben, wij waren samen er al over uit dat als het om een 2ling zou gaan wij er niet verder mee zouden gaan, dit ivm vorige 2ling zwangerschap wat niet helemaal lekker liep de gyn kon zich hier helemaal in vinden. Maar goed nu heeft de natuur al besloten en 1 weggehaald. Nu alleen die angst weer he, ik bloed nog dus het blijf een eng iets.