Op 5 oktober heb ik een miskraam gehad met 7 weken. 2 weken lang na de miskraam geen kwaaltjes of iets gehad. Daarna kwamen ze ineens en sindsdien zijn ze niet meer weg geweest. Af en toe worden ze minder maar ze gaan niet helemaal weg, ze worden wel af en toe erger. Ik heb gewoon weer een normale cyclus van 28 dagen en ik heb al 2x mijn menstruatie gehad. Kwaaltjes zijn; Grotere borsten, gevoelige tepels, meer bultjes rond de tepels. Met vlagen misselijk, last van winderigheid en sinds een paar dagen een opgezette onderbuik. Krampjes in onderrug en onderbuik. En ik kan niet tegen sommige geurtjes. Herkent iemand dit? Zijn mijn hormonen nu nog steeds van slag?? Dit is toch raar.. Zal toch niet schijnzwanger zijn he?
Heb je nog getest? Ik ben 2 x direct na miskraam zwanger geraakt. Wellicht was t geen echte menstruatie? En ja je lichaam kAn nog van slag zijn, maar zou eerst zwangerschap uitsluiten. Heb je na je miskraam nog een Nacontrole gehad middels echo en gezien dat je schoon bent?
De vorige ronde heb ik getest en die was negatief en deze afgelopen ronde heb ik niet getest. Mijn menstruatie duurde in totaal 6 dagen en hoewel het alleen maar donkerbruin was op 1 dag na, ga ik er toch echt van uit dat het een echte menstruatie was. Ben ook weer met ovulatiesticks begonnen en die waren gister en vandaag positief en daar voor niet. Komt ook overeen met mijn ovulatie. Weet eigenlijk wel vrij zeker dat ik niet zwanger ben. Ik ben niet op nacontrole geweest, dat vonden ze niet nodig. Hmm dus toch gewoon hormonen
1. Je bent mogelijk zwanger 2. Misschien restweefsel miskraam wat niet weg is 3. Hormonale verandering 4??? Ik zou beginnen met zw test, dan evt echo voor Nacontrole en als dat uitgesloten is... Neerleggen bij optie 3 Maar dat ben ik?
Hoi, sinds mijn 1e mk heb ik deze kwalen (en meer ) direct na de eisprong tot aan mn menstruatie, of als in deze maand tot de zwangerschap. Is het bij jou cyclusgerelateerd misschien??
Het valt me wel op dat het erger wordt net voor mijn eisprong en dan tot en met de menstruatie steeds heftiger en dan een paar dagen na de menstruatie weer minder. Heb hier echt nooit! Last van gehad.. kreeg altijd pas buikpijn op het moment dat "het"doorbrak en bij mij was pijnlijke borsten/tepels zwanger. Gek en echt niet leuk dat dat zo kan veranderen..
Hmmmm Ben geen arts maar lijkt wel alsof je (ineens) last heb van PMS; hormonale verandering dus. Zou toch proberen een echo te krijgen want ook restweefsel kan lang voor kwaaltjes zorgen.
Ja dat was bij mij dus ook vanaf de dag dat ik mijn 1e menstruatie had: enige teken vooraf was dat het bloeden gewoon begon. In tegenstelling tot mijn zus bijvoorbeeld die elke maand krom lag van de pijn. Maar goed, sinds de mk helaas DIKKE pms. EN elke maand lijkt er wel een zs-klacht bij te komen!! Heel lastig, ik heb er niks op gevonden en nu ben ik dan zwanger. Het is echt een hormonenverhaal die Door de zwangerschap/mk een tik hebben gekregen.
O wacht even, misschien lijk ik wat voorbarig: natuurlijk kan er nog weefsel zitten, laat dat eerst natuurlijk controleren!!
Ik denk zelf niet dat er nog weefsel zit maar je weet natuurlijk maar nooit! Dus toch even vragen voor een na-controle. Misschien dan wel pms, even gegoogled en dat lijkt er erg op! Bedankt voor het mee denken! En nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap dames!
Hier ook twee weken geleden een vroege miskraam van bijna zes weken. En afgelopen maandag zou ik een eisprong gehad hebben. Sinds gister de hele dag erg last van mijn borsten, jeukende tepels.... Nu denk ik tsjjaa dat hoort bij zwangerschapskwaaltjes. Hoe komt het dat ik zeere borsten kreeg? Wie ooo wie weet het?
Kan idd een teken van zwangerschap zijn. Maar bij mij zijn het blijkbaar sinds de mk gewoon hormonen! Kan dus alle kanten op gaan...
Ik heb in augustus ook een mk gehad met 6 weken en toen in september na een vroege positieve zs test alsnog een verlate menstruatie/mk met 4 weken 5 dagen. Sindsdien ook veel klachten, met name buikpijn en ook klachten die op PMS lijken. Had ik voor de mk ook niet. Nu ben ik opnieuw zwanger, maar ga na overleg huisarts toch voor een echo donderdag om te kijken of alles wel goed is en er geen restweefsel is, want met name de kramp/pijn maak ik me zorgen over. Heb je nog afspraak gemaakt voor nacontrole?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel fijn om te horen dat ik daar dus niet alleen in ben. Nee, ben heel stout. Heb niet meer om een na-controle gevraagd. Beetje eigenwijs. Maar ik heb ook geen opgezette buik meer. Verder wel die andere klachtjes.
Dank je! Hopelijk heb je binnenkort ook een nieuwe zwangerschap als je klachten blijft houden, kun je altij later nog om echo vragen. Ik ben best zenuwachtig voor donderdag...