Dag allemaal, toen ik 7,5 week zwanger was had ik tot mijn grote schrik bruine afscheiding. de volgende dag was het iets meer en dit hield vervolgens 7 dagen aan. omdat ik op dat moment in Amerika was moest ik voor onderzoek naar het ziekenhuis. Na bloedonderzoek en een echo (waarop we een kloppend hartje zagen) kreeg ik de uitslag: het bloedverlies kwam uit de baarmoeder. Dit kon wijzen op een miskraam die eraan zat te komen maar nog niet had doorgezet, maar het kon evengoed niets betekenen. Ze gaven me 50%-50% kans. Het bloeden hield op dag 8 op. Ik heb daarna nog weken bij elk toiletbezoek gevreesd voor een herhaling, maar ik heb sindsdien geen bloedverlies meer gehad. Ik ben inmiddels 18 weken zwanger en de baby doet het (volgens de laatste echo met 16 weken) super goed! ik schrijf dit berichtje omdat ik denk dat het goed is als er hier ook verhalen staan die goed zijn afgelopen. Toen ik bloedverlies kreeg in week 8 las ik de vele berichten die hier staan en ik had het toen fijn gevonden om een verhaal als dit te lezen. Dus... iedereen die ook in deze situatie zit: houd moed! Misschien loopt het goed af. Groetjes, Sue
Wat een fijn bericht om te lezen. Zo zie je maar dat bloedverlies niet altijd een slecht teken is. Ik ben vrijdag 8 weken en heb al een aantal keer bloedverlies gehad. 2 weken geleden was er op de echo alleen nog maar een zwangerschapsring te zien.Morgen krijg ik weer een echo.
Hier een heftige bloeding met 13 weken gehad, spoedecho en ook 50/50 kans op goede afloop. Inmiddels is dat meneertje alweer bijna drie. Kan dus zeker goed aflopen. Geen idee trouwens waar het toen vandaan kwam.
Begrijpelijk dat je ook positieve verhalen wilt lezen en ben super blij voor jou! Voor mij persoonlijk ligt dit dan weer gevoelig omdat ik na een kloppend hartje en later 50 / 50 kans aan de verkeerde kant terecht ben gekomen deze week. Maar zo is dat begrijpelijk voor iedereen anders! Dit neemt niet weg dat mensen zeker ook moeten beseffen dat een 50/50 kans dus echt twee kanten op kan gaan! Geniet van je zwangerschap, super dat het goed gaat!
Bloedverlies betekent nog steeds 50/50.. Helaas was het bij mij de andere 50 en werd het een MK. Ik ging af op mijn gevoel, dat is bij beide zwangerschappen juist geweest.
Idd dat had ik ook, mijn gevoel klopte toch ook wel, ondanks dat iedereen nog hoop had... Ik kan me daardoor wel heel goed voorstellen hoe gelukkig je ook mag zijn als je wel bij die andere 50 % zit, want de spanning rondom een bloeding is ***...
Je verhaal is wel heel fijn om te lezen, ik en in nov een mk gehad. Heel raar maar vanaf de test die heel licht streepje gaf had ik zelf al het gevoel dat het niet goed was. Nu een test gedaan en ik wist zeker dat het helemaal goed zou komen vandaag precies 7 weken zwanger. Tot ik afgelopen dinsdag me echt dood schrok weer bloed bij het afvegen na het plassen (zo begon m'n mk ook volgende dag kwam het op gang) dan had ik wel roze of bruine bloed verlies bij het afvegen en dan weer niet. Woensdag vk gebeld en omdat het nog pril is kunnen ze wel een echo maken maar is het niet zeker dat het hartje al klopt en heb je onzekerheid voor niks, dus samen besloten dat m'n echo wordt vervroegd dat wel maar pas donderdag.. Vandaag de eerste dag dat ik nog niks heb gezien bij het afvegen.. Ben dood zenuwachtig en hoop en duim zo dat ik donderdag een goeie mooie echo zou hebben. Dus kreeg wel beetje meer hoop van jou berichtje dus dank je wel