Wie nog meer last van pms?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1803, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik vroeg me af wie hier nog meer last van heeft en bij wie dit ook je dagelijkse leven belemmerd. Ik heb hier sinds de bevalling (6 jaar geleden) erg veel last van. Dit instaat vlak na mijn eisprong en houdt aan tot op de dag dat ik ongi wordt. Zo krijg ik last van zeer pijnlijke borsten, misselijk, heel slecht slapen, hevige pijn in onderrug, weinig tot geen zin in sex, prikkelbaarheid, somber, erg moe, hevige hoofdpijn, zeer veel trek in zoetigheid. Heel veel dus. Dit komt iedere maand weer terug kan er de klok op gelijk zetten. Wat doen jullie hier tegen? Ik had gelezen dat het kan helpen om extra magnesium in te nemen tegen slecht slapen en vitamine e in te nemen tegen de pijnlijke borsten en vitamine b om de hormoon balans op pijl te houden. Ben er net pas mee begonnen dus weet niet of het zal helpen maar misschien hebben jullie nog tips.

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik herken het. En het is echt heel erg rot. Enkele tips die kunnen helpen zijn:
    -maansteen dragen (dit is een goede steen tegen PMS klachten)
    -Acupunctuur
    -De pil slikken
    -Teunisbloem olie slikken
    -Sporten
    -Efamol PMP slikken

Sinds ik ging sporten werd het bij mij minder. En vooral hardlopen hielp erg goed. De vitamines kan je inderdaad ook erg goed uit proberen.

3. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Dankjewel... meer bewegen ga ik ook doen... hardlopen gaat niet ivm zwakke knie. Dank je voor de tips. Ja en soms wordt je daar ook niet in begrepen. Zo duurde het bij mijn vriend ook enige tijd. Ik heb hem er nu over laten lezen en begrijpt het iets beter. Bij mij is de zin in sex echt 0.0 en kan daar zelf niks aan doen en mijn vriend heeft daar moeite mee omdat het van sex (voor en tijdens eisprong) naar helemaal niks gaat....

Deel Deze Pagina