Zwanger of hormonen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door RianneF, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik heb een vraag. 12 september heb ik mijn laatste pil genomen. 16 september was ik gewoon ongesteld. Het weekend van de 27e heb ik sex gehad met mijn vriend. In oktober ben ik niet ongesteld geweest en begon ik gevoelige borsten te krijgen. Die heb ik nu nog. Ook ben ik vaak een beetje moe en heb vage klachten zoals pijnsteekjes in de onderbuik.
    Ik heb een zwangerschapstest aangevraagd, deze kan ik over 2 weken pas doen.

Denken jullie dat ik al zwanger kan zijn, of kunnen deze klachten ook komen door het stoppen met de pil?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Kan ook komen als je stopt met de pil, er is niks vreemds aan als je een menstruatie overslaat of als het een tijdje uitblijft.

Je hebt ook zwangerschapstesten die binnen een paar dagen binnen komen... dan weet je dus ook sneller de uitslag.

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Je moet toch eerst wachten op je NOD? Er zijn idd wel testen die heel gevoelig zijn maar daar zit ook een prijskaartje aan.

4. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    je zegt eerst dat je in oktober niet ongesteld bent geweest... dus dan ben je toch dik overtijd en heb je je nod al gehad lijkt me.

5. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Volgens mij verwacht je die ook niet meteen de eerste maand, ik in ieder geval niet.
    Maar ik kan nu toch gewoon testen op de dag dat ik nu mijn eerstvolgende menstruatie verwacht? Of kan het meteen al?

6. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    als 16 september de eerste dag van je laatste menstruatie was (want je zegt dat je in de maand oktober niet meer ongesteld bent geweest) kan je al testen ja.

7. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Toch geweldig dat dit forum er is, dat wist ik niet!
    Zo gauw ik getest heb, plaats ik de uitslag.

8. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Vanmorgen getest, 20 minuutjes terug...

Als ik het goed gedaan heb... ben ik zwanger!

De test heeft een controle vlak en een uitslag vlak. Het controle vlak daar verscheen eerst een roze streepje in en niet veel later (zeker binnen 3 minuten) in het andere vlak ook! Morgen ga ik nog een keer testen voor zekerheid!

9. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Nu ik nog eens terugdenk, ik dacht vorige maand gewoon ongesteld te worden, ik had lichte vloeiing. Dat kan een innestelingsbloeding zijn geweest? Of vorige week, toen kon ik zaterdag haast niet lopen van de pijn in mijn rug... Je gaat je van alles bedenken ;)

10. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!
    Dan ben je nu zeker wel al een aantal weken zwanger als ik het zo hoor... :|
    Maar ik ben erg blij voor je!

11. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Zo'n 6 weken toch? Ben pas gisteren begonnen met foliumzuur, hopelijk is dat niet te laat. Maandag een afspraak maken bij de huisarts en vanaf dan zien we wel! :D
    Tenzij de test morgen iets anders aangeeft natuurlijk.

12. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Weer dezelfde uitslag! En gister had ik eigenlijk verkeerd gekeken, ik dacht dat het testvlak eerst een streepje kreeg en daarna het testvak. Was dus andersom ;) Geen twijfel dus meer mogelijk!

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina