Ik moet er zelf niet aan denken dat ik 2 weken zou moeten wachten. Wij zijn letterlijk door een "hell" gegaan daarna. We hebben geen oog dicht gedaan en konden alleen maar denken dat het fout was gegaan.
Hier ook gehad met 6 wk. Een keer na harde ontlasting en andere keer zonder duidelijke oorzaak. Zolang je geen heftige pijn hebt of bloed verlies zoveel als bij een menstruatie zou ik me geen zorgen maken... makkelijk gezegd i know ik zat ook tot eerste echo in spanning haha
Bij mijn eerste geen bloedverlies tijdens de zwangerschap. Bij de tweede zwangerschap wel en dit is met 7 weken helaas uitgelopen op een ma. De derde zwangerschap ook bloedverlies, naar het ziekenhuis voor een echo maar alles goed. Daarna twee week in de stress gezeten omdat ik steeds bloed verloor maar N is inmiddels 9 maand. Verder in de zwangerschap ook nog een paar keer bloedverlies gehad maar alles was steeds netjes in orde. Bij de zwangerschap die uitliep op een mk wist ik al op het moment dat ik een test deed dat het niet goed zat, ik voelde me hierdoor ook niet blij met de zwangerschap. Ook na twee echo's waarbij de echoscopiste en gyn me op het hart drukten dat de kans op een mk klein was omdat het al hartje klopte bleef ik het gevoel houden dat het niet goed zat. Bij de volgende zwangerschap heb ik wel in de stress gezeten toen ik bloed verloor maar toch was het anders dan bij de zwangerschap daarvoor. Het voelde heel anders.
Hier ook bloedverlies, en flink ook hele stolsels zaten erbij, en flink kramp ook!Toch maar gebeld, bij de echo bleek ik zwanger van een tweeling en daarbij was ik er een aan het verliezen...ben nu 23 weken in verwachting van de andere beeb!Ik heb vier weken gevloeid!Als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar de vk!
Hoi Trinity, Ik ben nu pas 5,5 week zwanger dus de verloskundige zegt dat een echo nu nog weinig zin heeft. Kan alleen maar voor meer verontrusting zorgen als er niks te zien is (en dat is nu blijkbaar omdat het nog zo pril is). Ik had wel wat steken af en toe, maar geen kramp of menstruatiepijn. Meer van die steekjes in m'n lies of af en toe aan de zijkant van mn buik. Geen heftige bloeding trouwens ook, steeds een veeg als ik naar de wc was geweest. En zoals iemand hier net ook al zei, eerst helderrood (vegen, dus niet echt bloedverlies) en daarna steeds donkerbruin. Ik had een cyclus van 3 maanden, dus mijn vriend had al heel lief meegedacht: kan het niet zijn dat, aangezien ik 3 maanden geen menstruatie heb gehad, er gewoon nog oud bloed uit moest van de afgelopen maanden....?!
Ik had ook blOedverlies zelfs zo dat ik dacht dat ik ongi was omdat het ook zolang duurde. We hebben met 7 wkn een echo gehad en t hartje klopte prachtig ( knipperlichtje ) Verder heb ik nog 3 of 4 x bloedverlies gehad tot over de 20 wkn zelfs nog. Een oorzaak is nooit gevonden wel heb ik sowieso vanaf 16 wkn thuisgezeten met verplichte rust omdat ik zoveel pijnlijke harde buiken had en heel veel andere lichamelijke klachten. Onze kerngezonde zoon is 1 december geboren dus ik hoop dat dit succesverhaal je gerust maakt.
Ik heb bij de laaste 3 zwangerschappen bloedverlies gehad en bij mn zoontje juist heel heftig, vanaf week 10 tm week 15.
ik heb bij mijn 2 zwangerschappen ook bloedverlies gehad. bij de oudste tot week of 8, alleen met afvegen regelmatig en bij de jongste tot zeker 13wk en soms echt dat ik maandverband moest gebruiken. dat zijn echt ontzettend angstige/onzekere tijden geweest. paar keer extra voor echo geweest alles was altijd gelukkig goed en een echt antwoord waarom dat nu was, dat bloedverlies had de vk niet. maar het zijn 2 super gezonde zoons geworden! het hoeft lang niet altijd iets 'ergs' te betekenen!
hier ook gehad tot 3 of 4 keer aan toe zelfs maar inmiddels 31 weken zwanger, ik had een hematoom, die is uiteindelijk vanzelf opgelost
Hey hier ook hetzelfde, bleek om een klein hematoom te gaan. Had dit rond de 6 weken. 2 weken geleden ook een beetje gehad, rozig bloedverlies, maar bleek niets te zijn. Dus geen zorgen maken, ze hebben tegen mij verteld dat zolang het er niet uit stroomt en er geen krampen zijn, het vrij normaal is om wat bloed te verliezen.