Hallo allemaal, Wij zijn van plan om onze zwangerschap op nieuwjaarsdag bekend te maken !! En het 's nachts om twaalf uur aan onze kinderen te vertellen. Wie ook ??? Heb er zo'n zin in, en heb vind ik zelf dan LANG genoeg mijn mond gehouden !!!! Voor iedereen fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2013 !!!!
Als wij vrijdag een goede echo hebben vertellen we het met nieuwjaarsdag aan mijn schoonfam en mijn ouders. De rest zal moeten wachten tot mijn verjaardag. Dan ben ik de 12 weken voorbij.
Wij vertellen het ook nieuwjaarsdag De hele familie is er dan. Het is bij ons traditie om ieder jaar bij oma & opa te zijn. Want echt iedereen is er dan. Dus we hebben besloten om het dan te vertellen.
Wij vertellen het 1e kerstdag aan mijn schoonouders en de 2e aan mijn eigen ouders. Mijn schoonzusje zit in het buitenland, dus die krijgt een mailtje. Mijn broer & schoonzus bel ik na de kerst even op. Mijn beste vriendin weet het al, ik kon echt mijn mond niet meer houden, LOL. En ik moest gewoon ff mijn ei kwijt over mn zwangerschap, gewoon van vrouw tot vrouw. Het is onze 1e, dus best wel spannend allemaal! Ik hoop dat iedereen voorlopig niet zn mond voorbij praat, want over maand hebben we pas de 1e echo...als dat allemaal goed is mag iedereen het wel weten, want stilhouden lukt dan echt niet meer mijn (schoon)fam. & buren kennende...
Wij vertellen het morgen aan mijn schoonmoeder, overoma, zwager en schoonzus en 2e kerstdag aan mijn ouders, broer en schoonzus. Ik dan bijna 11 weken. Heb het lang genoeg stilgehouden vind ik
Leuk om te horen dat er meer mensen dit van plan zijn. Ik wens iedereen super fijne feestdagen en geniet van het moment van bekendmaking!!!
Ik vertel het morgen.. Me ouders en opa en oma weten het wel maar de rest van de familie eet morgen bij ons. Ik heb een jurkje met m 2 be en koekjes gedipt in roze en blauwe muisjes. Duidelijk genoeg haha ben benieuwd
Wij hebben het vandaag verteld. Mijn zoontje had een grote broer shirt aan en niemand viel het op ha ha.. was wel heel leuk op zo'n dag.