miskraam gehad en morgen weer ziekenhuis

Discussie in 'Miskraam' gestart door danikrogt, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    heb een miskraam gehad en ik blijf maar bloeden gisteren is de vk bij me thuis geweest die heeft me toen door gestuurd naar het ziekenhuis en heb een echo gehad mijn vruchtje zit niet meer in me baarmoeder en is weg maar ik blijf maar bloeden niet gezond meer morgen moet ik weer naar het ziekenhuis want ze moeten uitsluiten dat er niks buiten me baarmoeder zit en moet dus bloedprikken om te kijken of mijn hcg aan het afnemen is ik hoop dat alles goed komt ik voel me ook best schuldig over mijn miskraam en ik hoop dat ik ooit nog eens zwanger wordt en dat het dan wel goed blijft gaan ik wil dit niet nog een keer mee maken de pijn in me buik en de pijn geestelijk ben ook niet in staat om te werken geen zin in echt gewoon nergens in het spookt de hele tijd door me hoofd ik hoop dat dit snel stopt en dat mischien volgende week weer kan gaan werken en dat het vele bloeden stopt want dit is nog het vervelede er van

groetjes dani

2. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Veel sterkte. Ik zit zelf ook midden in mijn 2e miskraam. Ik hoop dat alles goed komt meid!

3. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Veel sterkte meis, ben zelf in afwachting van mijn 1e miskraam, weet hoe je je voelt, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Liefs,
    Agaath

4. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Ik zaterdag miskraam gehad, erg veel pijn en bloedverlies. Maar ook geestelijk veel pijn! Zo intens. Ga morgen weer werken, heb nog licht bloedverlies, maar voel me zo rot en heb helemaal geen zin om te werken, maar ja.. anders is de stap alleen maar groter aan het worden.. Ik moet donderdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of alles eruit is.
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina