bloedverlies?! wie kan me helpen/advies geven.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nina22, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

In dit soort gevallen moet je bijna een acteercursus gevolgd hebben.
    Geen idee wat ik zou doen hoor maar denk dat ik dan zou doen of ik vreselijke pijn zou hebben en gewoon naar het ziekenhuis zou gaan.
    Wedden dat je een echo krijgt ;)

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Terug gaan naar die rare huisarts van je, dus geen bel afspraak maar er naar toe gaan, en een doorverwijzing eisen. Omdat je nu graag zou willen weten of je nu wel of niet meer zwanger bent. Dat je uit die onzekerheid wilt, en dat je met 6 weken ALLES al kunt zien, en ook kijken of je nu wel of geen miskraam hebt gehad, dat je niet nog 2 weken wilt blijven wachten, omdat je gek wordt van onzekerheid.

Hoe voel je je voor de rest, heb je toevallig niet nog een testje gedaan?

3. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Je zou ook zwanger kunnen zijn geweest van een tweeling... En dat je inderdaad een vruchtje verloren bent, maar nu nog wel zwanger bent...

Dat dat de reden is dat je niet meer vloeit...

Bij mijn miskraam vloeide ik echt flink hoor! Was meer dan een normale menstruatie...

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Waarom moet je eigenlijk een verwijzing van de arts voor een verloskundige???
    Ik heb gewoon gebeld dat ik zwanger was en klaar. Ik loop bij de gyn. maar ik had ze nodig voor nazorg. Het ziekenhuis is wat verder weg maar heb daar gelopen voor ivf dus wil daar graag bevallen ook, maar ik had af en toe bloedverlies gehad en heb gewoon brutaal gevraagd of ik soms eens naar het hartje mocht luisteren, Omdat ik zo onzeker was. Ik mocht diezelfde week langs en daarna nog een keer. Ik vroeg er niet eens naar maar ze hebben het zelf aangeboden. En niks in rekening gebracht. Voor een echo wel wat in jouw geval zou moeten.

Ik snap ook echt niet waarom alles via via via geregeld moet worden. Word hier doodmoe van. Mijn eerste zwangerschap had ik een inwendige echo met 6 weken. Dat ben jij nu ook. En toen klopte het hartje al!! Het is dus NIET te vroeg voor een echo...

5. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    ik vind heel raar dat ze je zo laten lopen ik had met 4 weken al een echo en je zag al vruchtzakje moest met 5.5 trug komen en ja hoor een mooi hartje te zien . nu met mijn 2e zwangerschap ook veel bloedingen gehad nou 1 belletje of ze komen naar mij of ik naar zh

ik zal klacht in dienen

sucses

6. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    Ja idd ik ben nu ook van plan gewoon zelf naar het ziekenhuis te gaan, ze zullen me vast niet naar huis sturen! Ik ben dan 6 weken en zullen ze vast wel wat zien! Ik vloei vandaag echt maar een heel klein beetje heb maar 2 inlegkruisjes hoeven gebruiken over de hele dag en het was nu meer bruin. Ik heb nog wel een test liggen die zal ik morgenvroeg even doen!! Ik heb niet echt een stortvloed aan bloed gehad wel 2 stolsels verloren die maandag avond en toen nog een beetje die ochtend erop veel minder. En dit dus vandaag. Ik hoop morgen op iets meer duidelijkheid. Want die afspraak op 11 maart is aleen een intake gesprek en geen echo

7. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    nee idd het is ook belachelijk! Het is ook echt van het kastje naar de muur verhaal dan eerr HA bellen dan weer VK en niemand helpt me

8. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik hoop dat je vandaag verder komt, en dat ze je eens serieus gaan nemen. Als het (helaas) een miskraam is dan moeten ze kijken of alles schoon is. En sowieso naar aanleiding van die bloeding(en), even checken mocht je nog zwanger zijn, of alles nog goed zit.

Ik vind het erg vervelend voor je allemaal, succes.

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wat een nare situatie zeg! Ik hoop dat je vandaag wél geholpen wordt!
    Heb je nog een testje gedaan?

10. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    ik moest vanmorgen eerst werken dus zal kijken of ik vandaag wel ergens gehoord word!

en ik zal zo even een testje doen!

vind het ook echt zo vervelend!

11. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    En al meer duidelijkheid, vind het erg spannend voor je!

Voel je je nog zwanger? En wat zei de test?

12. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    ik heb een action test gedaan en die geeft negatief aan, ik ben er nu dus bijna wel zeker van dat het een miskraam is geweest erg jammer.. ik heb daarom vandaag niet zo veel zin om nog naar het ziekenhuis te gaan ik denk dat ik maandag maar eens bel voel me nu niet zo fit..

ik voelde me wel nog gewoon zwanger had nog wel symptomen maarja misschien heb ik mij die wel ingebeeld

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen meid!:x maar volgens mij moet jij wel ge checkt worden of het helemaal weg is..... Ik weet niet of het verstandig is om daar zo lang mee te wachten?? Ik zou mij wel laten checken ook omdat je niet zo veel bloed verloren hebt vertelde je

Heel veel sterkte meis! Knuffel

14. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Het is heel vervelend om geconfronteerd te worden met een lege baarmoeder als je net de blijdschap van zwangerschap hebt gehad, maar toch is het beter om gecontroleerd te worden.

Veel sterkte hoor, hopen dat de volgende een plakkertje zal zijn!!!

15. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    wat lief van jullie dankjullie wel! doet me goed! had de hoop zowiso al beetje opgegeven maar durfde niet een test te doen.. nu wel zekerheid en kunnen we weer verder!

k zal inderdaad mij huisarts morgen even bellen ik ben er achtergekomen dat ik een andere huisarts aan de telefoon heb gehad omdat mijne op vakantie was, dus die zal me vast wel helpen!

en idd is het hopelijk snel weer raak en blijft die wel!

16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Sterkte!

17. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013