Ik kan het nergens vinden dus vraag ik het hier maar ff. Heb je voordat je ongesteld moet worden meer of minder afscheiding? Ik las ergens dat het de dagen rond de ovulatie meer kan zijn. Als je zwanger bent heb je ook meer afscheiding. Maar ik weet het dus niet de dagen voor je menstruatie. Het was van de week best wel erg. Ik dacht zelfs dat ik ongi was geworden op een avond maar het was niks alleen erg veel afscheiding, gewoon kleurloos. Misschien wat onsmakelijk maar ach we zijn vrouwen onder elkaar toch? Misschien heeft iemand hier een antwoord op? groeten Nikkie
Het is bij iedereen anders maar ik had het een week voor mijn NOD heel erg toen ik zwanger was gewoon wit waterige afscheiding... Dus ik hoop het voor je! liefs Zomaar
Ja maar, als je nu helemaal geen afscheiding hebt? Ik heb de hele maand al geen afscheiding. Ik moet nog 5 dagen tot mijn NOD. Kan ik het nu al shaken dan?
Hoi Nikkie Voordat ik ongi werd vorige week had ik een paar dagen veel afscheiding. Momenteel zit ik ongeveer 3 dagen voor m'n eisprong en had ik vandaag het gevoel dat ik in m'n broek had geplast (afscheiding dus). Dus bij mij is het zowel als ik ongi moet worden als wanneer ik m'n eisprong krijg (was vorige maand ook al). Ik hoop dat je iets aan deze info hebt! Groetjes Marie
Hallo, Ik zit met dezelfde vraag. We hebben goed ons best gedaan deze maand en ik heb heel sterk een gevoel, maar merk eiegelijk niets. Het enige dat ik merk is een toename van mijn afscheiding. Het is melkachtig wit. verder geen Klachten. Kan het al zo zijn dat ik dat nu heb? Normaal heb ik dit nooit. Liefs
Zo te lezen is het bij iedereen anders, dus er is niet echt iets "normaal" denk ik dus. Net zoals iedere cyclus weer verschillend is. Normaal heb ik niet zoveel afscheiding. Ik moet nog ff wachten tot mijn NOD. Had wel al een week af en toe een ongi gevoel maar tot op heden niks. Dus nog even afwachten. Misschien nog meer reacties op de afscheiding? X Nikkie
Vandaag had ik het ineens ook. Ik dacht dus dat ik te vroeg ongesteld was geworden. Zo voelde het tenminste. Maar het was heel veel witte afscheiding. Zondag is mijn NOD dus ik wacht het gewoon maar af!
hoi, ik had last van witte vloed een aantal dagen na de terugplaatsing (in eigen cyclus). Toen dacht ik aan die Progestan capsules die ik normaal erin moest stoppen voor de innesteling. Moest wel lachen, want mijn lichaam maakte het nu dus zelf aan! Het is goed gekomen, dus wie weet hoort het zo en geeft het iets aan. Succes.
Ik heb het nog steeds wel. Het is echt vochtig als ik afveeg zeg maar als ik naar het toilet ben geweest. Maar niet continu, wel elke dag. Nog steeds geen spoor van ongi maar ja wat nog niet is kan nog komen. Zaterdag eigenlijk mijn NOD. Ik reken nergens meer op aangezien ik vanochtend nog heb getest, negatief. Kan te vroeg zijn maar daar stel ik me maar niet op in. Als mijn cyclus dan maar niet langer is, dan kan ik weer beginnen met een nieuwe ronde. Jij ook succes Marleen! groetjes
Dank je Nikki. Ook net weer veel afscheiding wat ik normaal niet heb> Maar kan ook ontpillen zijn misschien..
Ik heb net als jullie veel meer afscheiding dan normaal, echt een witte prop in m'n broek. Ook tijdens het afvegen. Ik ben 10 dagen overtijd en beide teste waren negatief. Wat kan het toch zijn? Is dat vele slijm van een verlate menstruatie die in aantocht is, of de dagen rond de eisprong? of ben ik toch zwanger? Help me. groetjes Annelie
Echt lastig dit....ik had sinds mn eisprong tot mn nod veel afscheiding, ook wit...en ben zwanger...maar ik heb het ook wel eens gehad en toen werd ik toch ongesteld...Moeilijk allemaal he..alles kijkt zo op elkaar..Nu ik eenmaal zwanger bén kan ik wel verschil zien (achteraf) maar op t moment zelf is het erg lastig. Ik duim voor jullie allemaal meiden! Veel liefs en succes
hoi hoi! Ik heb de laatste 3 mnd een temp.kaartje bijgehouden en dus ook mijn afscheiding. Mij is opgevallen dat ik juist een paar dgn voor ongi droog ben, dus dat is voor mij een teken dat mijn ongi eraan zit te komen....
Alice, Ja het is zeker complex. Kun je me iets vertellen wat het verschil is in afscheiding bij wel/niet zwanger? Misschien helpt het me. Groetjes
hallo ik mag binnen 5 dagen testen nod, maar ik ben zo goed als droog, echt vervelend. Dit heb ik anders nooit, normaal heb ik steeds heel veel cochtverlies, nu nikske. dus we zijn kerjeus
Nou ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het ook maar lastig. Heb volgens FF 5 dagen geleden mijn eisprong gehad, maar heb het idee dat ik nog steeds rekbaar slijm verlies. Dus......... niet echt duidelijk. Wel heb ik vaak voor mijn ongi meer creme achtig slijm. Da's dus wel heel anders. Groetjes Kim