bloedverlies zo geschrokken...heb wel 20 min...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    zo ben ik ff geschrokken...heb je even heerlijk gevreeén zit je op t toilet..zie je opeens rood...ik heb dnk wel 20 min zo gezeten om te kijken wat er gebeurt dorsste niks tegen vriend te zeggen ivm dat ie dan straks nie meer wil vrije...ben me een Hoedje geschrokke...iemand meer hier Last van gehad na gemeenschap ? :oops:

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Geen last van gehad, maar kan heel goed hoor, na gemeenschap. Al geloof ik dat ik tcoh even de vk zou bellen...Voor de zekerheid...

3. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ja mr tis al 11 uur...is niet beetje laat?

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb er gelukkig ook nooit last van gehad, maar ik heb 't wel vaker gehoord, dus ik denk niet dat het echt kwaad kan. En als je twijfelt idd gewoon even de vk bellen, dan heb je toch wat meer zekerheid...

Offtopic: ik dacht begrepen te hebben in een ander topic van jou dat jij en je vriend uit elkaar zijn/gaan, is het dan wel zo slim (emotioneel gezien) om nog seks met elkaar te hebben? Ik denk dat het daardoor alleen maar moeilijk word! (Verder niet negatief bedoeld hoor, meer als waarschuwing...)

5. Niet meer actief

Sorry Channa, maar gevreeen met je vriend? Je was toch uit elkaar?

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zou ook geen sex willen met mijn vriend als die bij me weg wilt :oops: ik denk dan ook laat die dat maar bij ander zoeken dus begrijp het nu ook niet zo goed meer

7. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    klopt mr meneer Heeft vdaag zn excuus aangeBoden en we hebben even goed gepraat...en hij heeft verteld dat ie het erg benauwd kreeg van het idee en dat ie toch nog steeds moet wennen aan het idee dat het straKs allemaal echt is en dat het een hele verantwoording is..ergens begrijp ik t ook wel af en toe benauwd het mij ook...en ja idd mss is het niet echt slim maar k geniet zo graag van hem ik hoop gewoon dat we gewoon door kunnen gaan ik hou onzettend van hem ..en wil dolgraag verder met hem en de kleine...en ik had zo zin om te vrije :oops:

8. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    dat hij het moeilijk heeft met de verantwoording zegt niet dat ie niet van me houdt van dat doet ie zeker wel..wil jullie niet in de war brengen...ben er af en toe zelf al genoeg van in de war ...maar ergens begrijp ik t ook wel...tis tog ook best eng..?

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Knap, in 40 minuten tijd. Om 10:05 pm open je een topic dat jullie uit elkaar gaan en 40 minuten later heb je al sex met hem gehad, gepraat en heeft ie zn excuus aangeboden , 20 minuten op de wc gezeten en gaan jullie verder?

geloof er nog steeds geen ene bal van, sorry. En als het wel allemaal waar is, sja, dan snap ik het nog steeds niet maargoed.

10. Niet meer actief

Idd hier klopt niks van :rolleyes:

11. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
  12. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Dat is nou het grote nadeel van een internet forum. Je kan die andere persoon niet zien/horen. En het blijft dan altijd maar de vraag of iemand de waarheid spreekt.... :(

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Och mijn jeugdvriendje en ik zijn ook een aantal keer "uit elkaar" geweest terwijl we een half uur later het weer goed hadden gemaakt. ;) :rolleyes:

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Tegenwoordig heb je alles flits scheidingen ms nu ook flits relatie,s

15. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hmmm mag er wel iets veranderen in de relatie.... want als er een kleine op komst is, of er zijn al kinderen kun je toch niet zo gemakkelijk roepen.. we gaan uit elkaar!

Ik vind dat je dan zeker voor je relatie moet vechten... of ben ik nu zo ouderwets?

16. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    dat ze uit elkaar zouden gaan was woensdag en dit topic is donderdag aangemaakt. dus qua tijd zou het kloppen idd. maar idd erg vaag allemaal!

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zit toch geen 40 minuten tussen?
    Dat uit elkaar topic was toch woensdag?
    En dat bloedtopic donderdag?
    Of zie ik het verkeerd? (zou niet de 1e keer zijn nl. 8) )

18. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    zie post boven die van jou! hihi je hebt idd goed gelezen meid

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik hoop voor je natuurlijk dat het bloeden over is, maar wat andere zeggen: is het wel verstandig met hem te vrijen. Je zegt hij heeft zjn excuses aangeboden, maar dat had hij ook vorige week zondag na sensation en ik heb nog eens een ander topic gelezen (weer een ander zeg maar) dat hij niet meer verder wou!
    Het lijkt wel of jij meer van hem houdt dan andersom! Zo'n relatie kost volgens mij alleen maar energie en krijg je weinig er voor terug.
    maar goed, wie ben ik..... ;)

20. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Jeetje meiden, ze hoeft hier toch geen verantwoording over af te leggen naar jullie? Verbaas me over een aantal reacties.

Dit forum is er voor advies, voor je onzekerheden...dus als Channa idd maar een korte tijd geleden een topic heeft geopend over het beindigen van haar relatie is het toch niet aan ons om te oordelen over dat ze dan toch met hem gaat vrijen binnen een half uur?

Ze vraagt hier nu advies over bloedverlies en dan moet ze gaan uitleggen dat ze sex heeft gehad met haar wel of geen ex?
    En als je er niets van gelooft of je vind het vervelend haar topics te lezen, doe dit dan niet of reageer er niet op.

Channa, bloedverlies na sex kan heel goed. Ik heb het ook al 2 keer gehad. je schrikt ervan maar mijn vk zei dat het helemaal geen kwaad kan. Je baarmoederhals is nu veel gevoeliger en die kan net als de adertjes in je neus, veel sneller gaan bloeden nu. Dit kan zelfs gebeuren als je last hebt van harde ontlasting, dan schuurt je darm tegen je bmb en kun je ook bloedverlies krijgen.

Groet Snoozie

Deel Deze Pagina