bloedverlies zo geschrokken...heb wel 20 min...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jaa vind ook wel een beetje hard hoe jullie allen reageren,ze vraagd hier een mening over bloedverlies,en jullie gaan meteen er op in of het wel verstandig is dat ze met de (ex) vriend naar bed is geweest,moet ze toch lekker zelf weten
    ik hoop voor je dat het bloeden gestopt is
    en anders ff de vk bellen meis

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou geloof er geen bal van :S:S

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Ondanks de rare situatie (wat trouwens niet echt onze, of mijn, zaken zijn) komt het idd vaak voor dat er bloedverlies kan zijn na het vrijen. Zolang het maar een beetje is, kan het wss geen kwaad, meestal is het een gesprongen bloedvat. Maar als je het niet vertrouwt even naar je vk bellen.

4. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Raar verhaal idd...

Maar stel je hebt een voorliggende placenta (zoals ik) en je weet niet dat je dat hebt, dan kan het wel eens gevaarlijk zijn....

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hoeft niet... vorige keer aan mn vk gevraagd... kan alleen gevaarlijk zijn als hij aan de voorkant ligt maar dan ook voor de ingang zeg maar......
    Voorliggend kan ook.. bovenin aan de voorkant zijn....

Heb nu trouwens weer voorliggend.....
    Ze controleren t altijd met de echo's... en ook weer met de 20 weken echo of de placenta goed mee ƶmhoog"is gegroeid...
    Dit gebeurd op een uitzondering daar gelaten meestal.... (dat "omhoog groeien" )

6. Niet meer actief

Ik wou net zeggen dit is niet geloofwaardig hoor.. denk je nou echt dat ik dan zo zou reageren op iemand?!

En er zit wel degelijk maar zo;n korte tijd tussen, daarmee bedoelde ze o.a. de laatste reactie van haar op haar andere topic dat ze uit elkaar was met dr vriend en het openen van deze topic.

Als jij binnen zo'n korte tijd eerst zo'n erge ruzie met je vriend kan hebben dat je uit elkaar bent, vervolgens bij elkaar komt om het goed uit te praten, sex hebt, naar het toilet bent geweest na afloop en bloedverlies ziet en het bericht hier op de site typt... Sorry dan ben je zeker weten superwoman!

7. Niet meer actief

En nee het interesseert me niks of ze nou sex met dr ex of vriend of man of ewet ik veel wat het ondertussen is (weet je maar nooit bij haar, er zit immers al ruim een paar uur tussen :rolleyes:) heeft! Of die ondertussen weer nar een feestje is zonder haar, vervolgens een dag later aan komt kakken en zegt bij zijn ex geslapen te hebben, dat zij aan zijn ondergoed ruikt ter controle etc. etc.

Al dr verhalen hangen aan draadjes aan elkaar, en dan verwacht ze dat mensen hier serieus op gaan reageren?
    :rolleyes:

8. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    even wat anders heb haar berichten terug gelezen en in het begin heeft ze alles wat een ander ook heeft en van het 1 op andere moment is ze van 19 naar 20 jaar terwiijl ze in oktober pas jarig is. mmmm ook erg raar. en daarbij dat ze ergens in het begin zei over 2 wkn weet ik wat het wordt en veel later (1.5 mnd of zo) weet ze het geslacht in een keer niet.

9. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Bij mij ligt ie er helemaal voor en dan kan bloedverlies wel gevaarlijk zijn. Mijn vk heeft gezegd dat zodra ik ga bloeden, meteen moet bellen!

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    vreemd verhaal of niet, sowieso is bloedverlies natuurlijk niet goed en zal ik ten alle tijden de VK of Gyn even bellen voor mijn eigen geruststelling....

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Niet mee "omhoog gegroeid"dus..... zeldzaam.. (en vervelend voor je)...
    Ik moet nog ff afwachten...dat ie voorligt weet ik al, maar waar hij blijft hangen.... ?

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    TS heb je een antwoord?
    Of is de vogel al gevlogen :rolleyes:

13. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Volgens mij heeft de topic een hele andere wending gekregen :( maar om maar even te reageren op de vraag; ook ik heb na gemeenschap met mijn vriend bloedverlies gehad, en was ook rood bloed helemaal in paniek natuurlijk geen krampjes gehad en volgens de VK kon het geen kwaad een vaatje geknapt.Maar als je het niet vertrouwd bel je je VK gewoon op hoe laat het ook is. Ben eigenlijk benieuwd hoe het nu is....

En verder wat ieder doet of leeft moet de persoon zelf weten iedereen is vrij om te posten over wat hij/zij kwijt wilt en vind het dan ook wel jammer dat er soms zo hard wordt gereageert.

14. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Ik heb ookheel vaak bloedverlies gehad na gemeenschap en een tijdje later ook zonder enige reden. Bij mij hebben ze ontdekt dat de lengte van de baarmoederhals te kort is voor de zwangerschapsduur.

De bloeding heeft hoogstwaarschijnlijk hiermee te maken. Ik heb sinds 2 juli een 'bandje' (cerclage) die de baarmoedermond gesloten moet houden (hopelijk).

Groetjes,

15. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    pfffffff hebben jullie niks beters te doen ?
    zoals lekker van het mooie weer genietten ,inplaats van iemand de grond in boren ..
    als je het niet geloofwaardig vind of wat dan ook reageer dan lekker niet !
    last van jullie hormoontjes !

nog even terug te komen op het bloedverlies kan echt geen kwaad je baarmoedermond is heel erg doorbloed en als er een adertje springt kan dat een beetje bloed geven ,zolang je geen krampen hebt kan het geen kwaad ,maar als je je druk maakt bel effe de vk ..

sterkte met alles ..

liefs flower

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    "dat zij aan zijn ondergoed ruikt ter controle etc. etc."

Hahahaha zie der al gaan :p

17. Niet meer actief

Hahahaha ja komop zeg dat is toch zwaar lachwekkend?

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja ik kan het ook niet echt serieus nemen kijk als ze het nou niet zo overdreven had was het nog n beetje geloofwaardig.. maar dit gaat mij ook wel erg ver als ik dit allemaal meegemaakt zou hebben zoals zij zegt dan zou ik nu waarschijnlijk in n inrichting zitten :rolleyes: naja het verklaart wel waarom ze aan zn onderbroeken ruikt 8)

19. Niet meer actief

Hahaha inderdaad...

20. Mama Van Keano

6 mei 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    wat kinderachtig !
    hoe oud zijn jullie ?

Deel Deze Pagina