Haha nou ik ben niet kinderachtig hoor... moet je bij degene zijn die dit topic opent... maare kan dit topic niet gesloten worden? Want er komen alleen frustraties en TS gaat echt niet meer reageren hoor
ben 25 en voel me behoorlijk volwassen hoor! vind het gewoon een onzin topic en dan voel ik mij enigszinds verplicht om er een beetje onzin op te reageren hahaha en als jij het zo kinderachtig vind reageer dan niet?!
weer zo'n drama topic.... zucht en ik ben 26 ook volwassen veeeeeeeeeeeeeel volwassener dan degene die in deze onzin van die TS trappen halleluja
Stel het klopt allemaal niet,meld het dan bij 1 van de mod,of de beheerder,en ga haar hier niet nog belacherlijker maken
nou sorry hoor maar degene die hier zo diep op in gaan vind ik wle kinderachtig.. t zou best kunnen dat t hele verhaal niet klopt dat ze dingen zo verzint of weet ik wat... wie zijn wij om daar ove rte oordelen dan.. laar haar dna lekker fentaseren enreageer de gewoon niet op.. je heb toch wle wat beters te doen dan dit.. of niet?
Hahaha sorry hoor maar ben 24 jaar oud en voel mezelf ook volwassen... maar beetje humor om een doelloos topic moet kunnen hoor Zo serieus is het niet!
nou eigenlijk heb ik niet echt veel beters te doen ben 30 weken zwanger te warm om naar buiten te gaan en te vroeg om iets anders te ondernemen want ik heb weekend en wil niet teveel inspanning verrichten hahaha dus ja heb er best n beetje lol in om te reageren op dit topic
moet t dan lol zijn ten koste van een ander ? jullie trappen haar finaal de grond in ! en daarbij, misschie hebben jullie t wel helemaal mis en klopt t verhaal wel..
je reageert zelf toch ook dus je bent net zo erg hoor! en kom mij niet vertellen wat zielig is en wat niet want daar heb ik jou niet voor nodig.
wij reageren normaal ! en trappen niemand de grond in ! jij daar in tegen wel ! dat is toch gewoon zielig !