hallo allemaal... wij zijn bezig voor ene 2de spruit.. de eerste ronde was mis en werd normaal ongesteld.. nou de 2de ronde is heel appart gegaan, ik was een week overtijd en ben toen pas begonnen met bloeden... nou had ik voor dat ik ongie werd al last van men buik en was opgeyet onderin... dit heb ik ookgehad toen ik zwanger was van mijn zoontje... nou is mijn ongie over en krijg steeds meer last, mijn onderbuik net boven t schaamgedeelte word steeds dikker, ook krijg ik steeds meer last van borsten en van afscheiding .... zelf heb ik een beetje t gevoel dat er toch iets niet klopt.. wie heeft dit ook wel eens gehad en hoe pakte t uit ? liefs kim
Hoi Kim. weet je wel zeker dat je ongesteld bent geweest? toen ik 6 maanden geleden zwanger probeerde te worden dacht ik ook dat ik gewoon ongesteld was maar bleek later innestelingsbloed te zijn... als ik jou was zou ik gewoon even een testje doen. dan weet je het zeker!
Ik heb bij al mijn drie kinderen bloedingen gehad. Dus ik zou toch testen, ben benieuwd voor je. Ik had alleen dat ik bleef overgeven dus daarom wist ik dat ik toch zwanger was.
hmm.. ik weet idd niet zeker of het wel ongesteldheid is geweest.. ik heb vanmorgen wel een test gedaan, maar deze was helaas negatief.... ik snap er niets meer van ! zou t nog te vroeg kunnen zijn voor een test dan ?
Te vroeg voor een test lijkt me niet als je van je vorige cyclus uit gaat maar goed je weet het maar nooit natuurlijk! Misschien ben je er wel teveel mee bezig dat je van alles gaat voelen..dat was bij mij wel vaak zo! Ik hoop natuurlijk voor je dat je of al zwanger bent of het snel wordt! Heel veel succes!
ja dat kan ook zo zijn.. nou moet ik zeggen dat ik met testen niet echt wat heb ! toen ik van mijn zoontje zwanger was en 2 weken overtijd was teste ik nog negatief .... dus wat dat betreft vertrouw ik die testen niet helemaal meer...