Hoi meiden, Ik ben eigenlijk benieuwd of er meiden zijn die dit ook hebben meegemaakt en wat zij toen hebben gedaan. 4 dagen na mijn NOD begon ik in de avond te vloeien en heb ik wat stolsels verloren. De volgende dag ook gewoon de gehele dag. Ik ben er toen vanuit gegaan dat mijn menstruatie begonnen was, maar na 1,5 dag stopte het bloeden en heb ik een aantal dagen nog een paar druppels oud bloed verloren. De testen die ik heb gedaan waren allemaal negatief, dus een innestelingsbloeding is het niet geweest. Zeker niet wanneer er stolsels bij komen kijken. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat was het toen? Het maakt je gewoon heel erg onzeker. De VK zegt dat een echo verstandig is om te laten maken, maar de dokter wil geen doorverwijzing geven omdat de testen negatief zijn en omdat er toch waarschijnlijk niets op de echo te zien is zegt ze. Ik heb een superregelematige cyclus en ben altijd rond de 5/6 dagen ongesteld... Maar ik zit gewoon constant met de vraag in mijn hoofd: "Vroege miskraam, ongesteld of BBZ"... word er gek van! Iemand ervaring? Mijn borsten doen met vlagen pijn. Gisteren de gehele dag (brandt als een gek van binnen). Vandaag valt het mee. Af en toe steken in mijn buik, maar verder geen symptomen...Dus zwanger is het echt niet...helaas....
Er valt inderdaad nog niets te zien op een echo rond deze termijn, dus ik begrijp dat de arts zegt dat dit weinig toevoegt. Ik zou wel je lichaam even goed in de gaten houden en over een paar dagen nogmaals testen, zeker als het zwangere gevoel toeneemt. Sowieso vervelend dat het allemaal zo lang duurt natuurlijk! Sterkte!
TNX Minty voor je reactie. En inderdaad...er is ook nu (nog) niks te zien op de echo, dat maakt het zo frustrerend. Je blijft met vragen zitten en hoopt dat er meer meiden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.... We blijven afwachten. Jij hebt ook al behoorlijk wat meegemaakt zeg...jeetje! Ik hoop dat je snel je lijstje mag aanvullen met een zwangerschap en een plakker!
Ik herken jouw verhaal, bij 5 wkn beetje bloed verloren met mini stolsel. Daarna nog paar druppeltjes. Gisteren met 6 wkn en 6 dgn echt gehad, helaas was het bij mij een miskraam. Hopelijk zit het bij jou wel goed! Succes!!
Dank je wel voor je reactie. Ach jeetje wat erg zeg! Hopelijk is de volgende een plakker meid! Ik heb daarna ook negatief getest, dus ik ben echt niet zwanger....Verder alleen nog maar oud bloed verloren. Sinds gisteren is dat over. Hopelijk is alles schoon van binnen. De dokter gaf aan dat het onmogelijk is dat er iets blijft zitten als het zo vroeg in het stadium is, maar dat betwijfel ik...
Maar als je geen positieve test had, snap ik je huisarts want dan is er geen sprake van een miskraam.
Ik had wel een positieve test voor het bloedverlies...anders zou het inderdaad geen miskraam zijn....
De testen die je hebt gedaan waren allemaal negatief? Dat staat iig in je opening. Geen positieve test betekend dat je geen miskraam hebt gehad.. Mocht je wel positief getest hebben kan t beide zijn. Hoewel een miskraam op zo'n vroege termijn meestal verloopt als een menstruatie. Dus zeker zul je t niet weten. Misschien een biochemische zwangerschap geweest? Weet je wanneer je eisprong geweest is? Een cyclus kan zomaar ineens een paar dagen langer zijn en dat je gewoon een menstruatie gehad hebt. De symptomen zeggen helaas niks..