Hoi, Heb sinds dinsdag wat bloedverlies, ben gisteren naar de huisarts geweest en ik mag vandaag om 14:00 uur naar het ziekenhuis voor een echo. Ben heel erg bang, weet niet wat ik wel of niet moet voelen. Mag eigenlijk niet naar het ziekenhuis omdat ik eind september daar in het ziekenhuis heb gelegen voor een miskraam (12 weken en 1 dag) daar ben ik gecurriteerd. Moet nu kweekjes nemen, 3 dagen lang van mond, neus en achterwerk. Dit moet dan vrijdag naar het lab. Mijn huisarts heeft flink zitten praten dat ik toch voor de kerst nog een echo mag laten maken. Pffffffffff hopelijk straks goed nieuws. Liefs toi
Meid, ik duim voor goed nieuws. Wel mooi dat de huisarts je nog binnen heeft kunnen loodsen, want daar wil je toch echt niet lang mee wachten! Sterkte en liefs, Anouk.
Bloedverlies is eng! Dan maak je je toch erge zorgen, ook al willen ze je in het zkh eigenlijk nog niet zien. Fijne huisarts dus. Ik duim voor goed bericht: contactbloeding noemen ze dat dan of gewoon een gesprongen adertje....laten we daar op hopen!
Dank jullie wel voor jullie medeleven en steun. Heb gelukkig vandaag niet veel bloed gehad pfffff laten we hopen op een goede afloop. Nog een een uurtje in spanning en dan weten we gelukkig meer. Tot strakkies Liefs Toi
Jippieeeeeeeeeee ben net terug van het ziekenhuis, en alles was goed. Het hartje klopte goed en het zag er goed uit zijn de gyn. Moet over 2 weken terug voor een nieuwe echo. Het kwam vaker voor die bloedingen en het konden innestelingsbloedingen zijn. Gelukkig maar, wij krijgen een goede kerst dit jaar. Liefs Toi IK BEN DOLGELUKKIG
Hallo Toi, Ben blij voor je dat alles oke is! Ik heb er ook last van hoor, en was ook in volle paniek naar de gyn gegaan. Toen bleek ook dat alles oke was (gelukkig) en dat het hartje klopte! Het is inderdaad gewoon schrikken! Probeer met volle teugen te genieten! Veel liefs *Moslima*
Wat een geweldig kerst kado voor jullie! Een betere kerst hadden jullie je vast niet in kunnen denken. Ben echt superblij voor jullie!!! Groetjes Carry