Hoi meiden, gisteren heb ik aardig wat bloedverlies gehad. Gewoon helderrood, dus ik denk écht niet goed. Ik heb geen pijn/kramp oid, ook geen stolsels, sliertjes of stukjes, alleen bloed dus. Dinsdag heb ik een afspraak staan bij de gyn en dan weet ik meer. Eerlijk is eerlijk, ik ga er van uit dat het niet goed is. Ik had het niet verwacht omdat ik een paar weken geleden een echo met kloppend hartje heb gezien, maarja dat zegt blijkbaar helemaal niets. Ik moet morgen werken en wil me heel graag ziek melden, maar heeft iemand een goeie reden om me ziek te melden, ik wil namelijk niet de waarheid zeggen. Dan maar een leugentje om bestwil. Liefs, een verdrietige Cellie.
Lieve Cellie, houd moed, ik heb het ook gehad en heb het nu nog wel eens! Gewoon ziek melden met griep en als je weer 'beter' bent gewoon iemand in vertrouwen nemen over wat er nou echt aan de hand was. Is dit misschien het moment waarop je normaal gesproken ongesteld had moeten worden?
Hoi Nann, ik heb jou stukje gelezen. Als ik het zo las leek het wel hetzelfde als bij mij, ik kreeg er wel weer een beetje 'hoop' van, maarja ik probeer mezelf wel helder te houden. Een beetje voorbereiden op het ergste!? Ik heb even op de kalender gekeken en het is nu 4,5 week na mijn NOD, dus idd een dag of 3 na mijn menstruatieperiode als ik niet zwanger was geweest. Dat heeft er toch niets mee te maken? Ik heb al 3 kinderen en ik moet zeggen dat ik bij mijn middelste (inmiddels bijna 8 jaar) ook rond deze periode wat bloedverlies heb gehad (maar wel minder voor zover ik me kan herinneren), en dat zat er dus gewoon nog bleek uit de echo. Maar toen kreeg ik te horen dat ik misschien anders een 2-ling had gekregen...maarja zeker weten doe je dat niet. Nu had ik al een echo gehad, bijna 3 weken geleden en was er een kloppend hartje te zien. Ik heb trouwens voor mijn 8 jarige zoon een miskraam gehad met 5 weken, dat was in 1 dag flinke kramp en een hoop rode zooi en klaar over. En dat is het nu duidelijk niet, het lijkt of het niet doorzet ofzo. Pfff....nog 2 dagen afwachten dus. Gr. Cellie.
Shit, wat vervelend. En hoe onzeker ook! Misschien is werken juist een afleiding? Sterkte de komende dagen...
Hoi Cellie, mijn VK zei ook dat dat het niet geweest kon zijn, maar als je op internet leest bestaat er wel degelijk zoiets als 'pseudomenstruatie'. Ik ben er zelf eigenlijk wel heilig van overtuigd dat dat het geweest moet zijn, en ik verwacht dus ook dat als ik ruim 11 weken ben dit weer gaat gebeuren. Ik hou mijn hart vast. Maar meis, als je geen stolsels verliest of buikpijn hebt, ziet alles er volgens mij hartstikke positief uit!! Vooral het afwachten is gewoon verschrikkelijk, continu jezelf inbeelden 'voel ik nu toch iets van buikpijn', je kunt alleen nu niks anders (behalve de echo vervroegen naar morgen..?) Mijn teamleidster heb ik het verteld zodra ik daarna weer op het werk was en heb haar ook meteen gevraagd wat ik moest zeggen als ik me weer 'ziek' moest melden. Ik kon volgens haar gewoon aangeven dat zij ervan af weet en dat de oorzaak prive is. Nou meid, heel veel sterkte toegewenst met afwachten de komende dagen... maar ik heb er een goed gevoel over!! Liefs Nann
Nee voor mij niet hoor, en ik ben ook erg emotioneel en op mijn werkplek kan ik niet ieder moment naar het toilet als ik dat zou willen. Dus ik hou het maar op griep Nann; ik hoop dat jou gevoel klopt!! Bedankt in iedergeval voor de peptalk! Cellie.
Cellie, ik wens je ook heel veel sterkte! Ik hoop voor je dat alles goed blijkt te zijn. Ik heb zelf ook bloedverlies, bruinverlies en zelfs grote stolsels verloren, maar het zit allemaal goed. Ik heb alleen nooit echt kramp gehad. Ik zeg elke keer tegen mijzelf dat je echt moet vloeien en echt kramp moet hebben voor het echt mis is. Misschien geeft jou dat ook een beetje houvast ... Hou je taai, meid! We duimen allemaal voor je! Dominique
Cellie, heel veel sterkte. Ik begrijp dat dit alles je erg onzeker maakt, maar ik zal voor je duimen dat alles nog goed is. Liefs Hope
Oh Cellie... Ik hoop zo dat straks blijkt dat je niet op dit forum thuis hoort maar lekker verder gaat zwangeren... Sterkte in ieder geval.
Ik hoop dat het toch nog allemaal goed is en dat het bloeden een andere oorzaak heeft, maar je kunt inderdaad van het ergste uitgaan dan kan hte altijd meevallen, wat zal deze dag langzaam voor je gaan.... Succes morgen! Liefs Niki
Hoi Meiden, ik ben net terug en ik heb GOED nieuws!!!! Alles is goed en de baby maakt het uitstekend. Er is gelijk weer gemeten en de uitgerekende datum is een paar dagen naar voren geschoven 4-2-2007. Er was ook te zien waar het bloedverlies vandaan kwam (en kan nog is gebeuren), de placenta ligt een stukje voor de uitgang van de baarmoedermond. De placenta is zich nu aan het 'invreten' in de baarmoederwand en aangezien het dicht bij de opening is heb ik dat bloedverlies. Aangezien alles nu relatief klein is kan dit met groeien wat naar boven trekken. Wat ook kan is dat het zo blijft en als het echt te dicht bij de uitgang blijft dan zou ik moeten bevallen doormiddels van een keizersnede. Maar dat is afwachten. Ik blijf dus onder controle bij de gyn. en er is gelijk bloed geprikt voor de nekplooimeting en de echo is 24/7. Daarna controle bij de gyn en gelijk de uitslag. Op de echo van vandaag was trouwens een echt kindje te zien, vorige keer was het nog een soort stip, maar nu zag je een hoofdje en voetjes etc. Supergaaf!!! Ik ben helemaal opgelucht. Bedankt allemaal voor de steun en peptalk. Gr. Cellie.
GEWELDIG NIEUWS!!! Je voelt je nu natuurlijk weer HELEMAAL goed!!! Super! Lekker op die roze/blauwe wolk!! Liefs Niki
GELUKKIG! Mooi dat t bij jou gelukkig wel door ging Cellie. En nou maar hopen dat t idd nog wat omhoog trekt met oprekken vd baarmoeder. Dan kan je lekker normaal bevallen Gefeliciteerd meis met dit goede nieuws!
wauw cellie! wat een heerlijk nieuws meid! fijn dat alles goed is, en nu maar lekker genieten! liefs elfje