een onnodige moeilijke situatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door mummy, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Even mijn boosheid en verdiet afreageren hoor...

We hebben al vrij vroeg in de zwangerschap verteld aan mijn schoonouders dat ik zwanger was met het dringende verzoek hun mond te houden. Nou nemen mijn schoonouders het met dat soort beloftes niet zo nauw en zo ontstond dus ook de volgende nare situatie:

Middenin een groep mensen op een feest werd ik gefeliciteerd met mijn zwangerschap, totaal onverwacht door iemand van de familie van mijn man. Hoe goed ik me toen ook voelde, direct dikke tranen natuurlijk.
    Later was ik zo boos op mijn schoonouders... Los van dat het dus toch is doorverteld, hebben we na de boodschap dat het niet goed zit gevraagd of ze het echt niet aan anderen hadden verteld (om dit soort situaties te voorkomen). Helaas zeiden ze toen ook 'nee' en zo kwam het dat ik vandaag zo enorm verdrietig werd terwijl het wat mij betreft voorkomen had kunnen worden.
    Wat vinden jullie daar nou van? Is het door de hormonen dat ik hier zo boos over ben of vinden jullie het ook niet kunnen?

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nee, lijkt me niet alleen maar de hormonen, hoor...
    Ik zou hier ook flink pissed over zijn....
    Zoiets vertel je gewoon niet door (dat hoef je niet eens te vragen) en als je het ook nog gevraagd hebt dan al HELEMAAL niet!!
    Ik zou dit echt even goed bespreken... en de volgende keer zou ik toch even bedenken OF ik het wel al aan hun zou vertellen....

gr. Niki

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Nee hoor, dit ligt niet aan je hormonen.
    Dit kan echt niet.
    Ze moesten eens weten hoeveel verdriet je iemand hiermee doet.

Ik heb zelfs op de bruiloft van m`n vriendin een soort "step in" gedragen om het buikje, dat ik altijd al heb, te verbergen, ook bang voor de opmerking van iemand, van ben je zwanger.
    Omdat je, zeker op een feest, niet zit te wachten op zoiets.
    Het is al moeilijk genoeg.
    Je schoonouders hadden je dit verdriet op het feest kunnen besparen.

Sterkte, liefs Hope

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    gatverdamme, je voelt je al klote en dan zoiets, meid veel sterkte!!
    liefs linnie

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zo dit is te erg!!! :evil:

Je vertrouwen in hun wordt zo wel heel erg geschaad...
    Ik zou ze niks meer vertellen!!

Sterkte ermee.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje, wat een rotstreek. Dit zou ik eens goed met ze bespreken en meteen zeggen dat als het de volgende keer raak is, ze de laatste zijn die het zullen weten. Ik vind dit echt niet kunnen. En er dan nog 2 keer over liegen ook.

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Sommige mensen kunnen echt hun mond niet houden. Ik zou hier ook heel boos om worden en ze toch eens vragen waar ze mee bezig zijn.
    Sterkte.

8. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik zou ook echt over de rooie zijn hoor! Behoorlijk tactloos vind ik het, en ook erg egoistisch van hen. Kan me echt voorstellen dat je er boos en verdrietig van bent.

Sterkte meid.
    Anouk.

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Sjongejonge, natuurlijk ben je verdrietig en boos! je had toch gevraagd of ze nog even hun mond konden houden en dan dit! En zeker zo midden op een feest met allerlei mensen eromheen. nee dat zijn echt de hormonen noet hoor!

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Pppff vreselijk lijkt me dat!
    Dan zeg je nog nadrukkelijk dat ze het nog niet moeten door vertellen en dan krijg je dit!!
    Ik zou het zelfde reageren als jou hoor!!
    Zou er ook goed boos om kunnen zijn!!!

Deel Deze Pagina